Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til et seriøst projekt/virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Partners søges til et seriøst projekt/virksomhed.

Hvis du en seriøst partner/kollega der gerne vil blive involveret i noget seriøst i forbindelse med musik, management og labels – så er dette opslag muligvis lige noget for dig.

Information om projektet:
Investorerne på plads med en kapital på 125.000,-  med henblik på at investere yderligere hen, såfremt projektet/virksomhed viser resultat.
Min personlige egen kapital (min egen) på 50.000,-

Samarbejde forhandlinger på vegne af virksomheden/projektet er lige rundt om hjørnet.
Forretningsidéen/planen er på plads – men mangler at dokumenteres og formuleres bedre på skrift – i tilfælde man fremviser den overfor banken, samarbejdspartner eller evt. nye investor

Virksomheden/projektet er i gang med at designes op (grafisk BASIC identity) logo – elements osv.

Hvilken form for opgaver, er der tale om?
Opgaver lignede i form af en assistent kunne klare.
Ledelse, administration og management over et team.

Nødvendige krav for dig!
Du passioneret, dedikeret og brænder for den branche.
Du ser dig selv, som en person, der kan komme med nye idéer og udviklingsmuligheder.
Du er meget gerne imellem 17-19 (min alder. atten (18) år) – men alderen er ikke et krav!
Du har erfaring enten i den samme branche el. noget der ligner den.
Du har kendskab og potentiale som du føler kan udfoldes i forbindelse med denne branche. 

Noget andet?
Hvis stillingen ikke interessere dig – men du føler alligevel du brænder for branchen og kan bidrage med noget andet – end skrevet – så gerne smid en e-mail eller en besked/opkald.

HUSK: personen søges asap – da projektet haster og de nye medarbejder er lige rundt om hjørnet.
Derfor ville det være lækkert at finde en passioneret partner, inden projekterne træder i kræft.

Såfremt det har din interesse kan du smid en henvendelse på mail – chadpr@me.com eller kontakt direkte på tlf. 51915994.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)