Som enhver anden fornuftig journalist, der bliver ledig, er jeg sprunget ud som selvstændig Jeg kommer fra avis-verdenen og har en generel forståelse for kommunikation. Derudover har jeg været på diverse kurser for at komme lidt dybere med de områder, jeg ikke har erfaring i. Men jeg har stadig ikke erfaring. Samtidig med, at min målgruppe muligvis har brug for mig, men de har også temmelig meget brug for ikke at bruge pengene, inden de har tjent dem - og kommunikation kan man jo altid lige fikse selv, ikke? Så jeg overvejer en "betal, hvad du synes, arbejdet var værd"-løsning som opstart. Jeg tænker, at der ud over betalingen (eller mangel på samme) skal lægges en eller anden form for feedback, som jeg kan bruge som reference eller input til at blive bedre. Jeg forventer, at der kommer nogle gratis eller meget billige opgaver ud af det, sådan er det jo... Men jeg er i tvivl, om hvilket budskab, sådan en løsning vil sende: - Hun må være dygtig, når hun tør, og hun lægger sig sikkert selen for at få betalingen i hus. - Hold op, hun må være dårlig, når hun vil risikere at arbejde gratis. Eller noget midt imellem eller noget helt andet? Hvad tænker I? mvh. tina |
Fin ide, hvis man har råd til det en periode :-) Omvendt bør du opsætte nogle begrænsninger på dit arbejde, da kommunikation jo kan være meget omfattende.
Smid mig evt. en privatbesked, hvis du ender med at kaste dig over det - har muligvis nogle opgaver.