Jeg har en webshop med en del funktionalitet indbygget, så ikke en 123 hjemmeside. Jeg har også fundet et lovende produkt med god avance og en god europæisk distributør. Men da jeg netop er startet i en ledelses stilling i mit dagjob så mangler jeg en partner til at drive forretningen. Jeg er åben for forskellige former for samarbejde men det er vigtigt at du kan investere den nødvendige tid og at du brænder for at skabe noget selv. Så drømmer du om at drive en webshop med alt hvad det indebærer så er her en genvej hvor du kan springe de første lange udviklingstrin over.
Syntes det virker lidt useriøst, du bliver da først og fremmest nød til at skrive lidt om hvilket produkt/produkter der er tale om. Jeg eller andre kan da ikke bedømme om man brænder for at drive den webshop du omtaler, hvis vi ikke ved hvad der sælges?
For mange er avancen altså ikke nok til at holde møllen kørende, som du selv skriver, skal man brænde for det. Skriv hvilke produkt/produkter der er tale om, hvor meget tid du evt kunne forstille der skal bruges, hvilke krav du kunne have til en partner osv.
en pb er en privat besked hvad jeg kan em godt spørgsmål er ikke den bedste i skoen da jeg aldrig kom til mine timer. kan knokle på hvis det ikke er alt for tunge vare og elsker at arbejde hvis jeg kan finde ud af det skulle i hver fald selv mene jeg ved hvad man skal investere i og ikke investere hvis man gerne vil have lidt plus i virksomheden eller plus på kontoen
hvad mine egne mål er at blive selvstændig en dag og se om jeg kan få åbnet nogle af mine koncepter en dag men da de er dyre er det ikke bare lige til
Hvis du sender økonomiske detaljer vedrørende projekt, samt besøgsstatistikker og hvilket system shoppen kører på, så kunne jeg godt have interesse :-)
Drupal, ingen besøg da jeg kun har bygget siden op så det hele fungerer. ca. 50% DB så er det jo et spørgsmål om hvor meget man kan sælge. Der er mulighed for dropshipment og handel i hele europa, sitet ligger både på et .dk og .eudomæne. Men som sagt så er det hele køreklart, men jeg har intet gjort så har ikke solgt noget endnu.
Kunne du ikke lige smide mig en pm ? eller en mail til rasmus_busk@hotmail.com
Vil godt høre noget mere om hvad der skal sælges osv. :) går og leder efter et projekt at gå i gang med. Og har ikke fundet noget jeg syndes var godt nok i nu måske dit kan være det jeg har ledt efter i noget tid nu ;)
Kunne du ikke skrive lidt mere om dig selv og havd du søger og kan? Jeg vil gerne give dig mere information men jeg har et par forskellige koncepter som er helt klar men som jeg bare ikke har tid til at gøre ret meget ved mere. jeg har et deals site, nogle gode domæne navne og så har jeg også den webshop som er fokuseret på home automation (forbruger elektronik) det er bare en lille smugle nyt så det er endnu ikke helt mainstream, men det er der meget som tyder på at det bliver inden for de kommende år.