Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så hør dog hvad jeg siger :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Langt om længe er det nu lykkedes os at få vores hjemmeside til at tale. Vi overskred godt nok den 15. august nogle dage, men det skal jo være surt før det bliver godt.

Jeg forventer at siden bliver lagt på den rigtige adresse i morgen, men kunne da godt tænke mig hvis nogle Aminoer ville tage et sidste kig på siden inden.

http://lese.efactlearning.dk

Fra og med i morgen hedder den: www.leseweb.dk

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Erik Aaskoven

Fra Aalborg, Nordjylland
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:49

Hold da... hvor den taler!

Det er jo genialt og lyder rigtig godt. Men det skal jeg jo også sige...Big Smile

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:58

Så er vi i luften.

Siden er lagt på den rigtige adresse http://www.leseweb.dk

Er der nogle Aminoer som har lyst til at prøve oplæsningen, og evt. kommentere indhold og funktion, ville jeg være meget glad :)

Med venlig hilsen

Erik Aaskoven

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:02

Hej Erik

Jeg har været inde på leseweb.dk for, at afprøve jeres weblæser. Jeg må sige at funktionaliteten er helt i top og talesyntesen er jo mildelst talt noget nær revolutionerende i forhold til noget andet jeg har hørt (nævner ingen navne). Big Smile Det her produkt kunne rigtig mange websites drage stor nytte af. Alle både store og små offentlige instanser, kommuner, amter, regioner, aviser osv osv osv. Ja selv mange private vil med fordel kunne installere oplæseren på deres hjemmesider.

Jeg var slet ikke klar over, at så mange havde læsevanskeligheder. Men det her må da være løsningen der kan hjælpe denne overraskende store del af befolkningen med, at kunne begå sig på lige fod med resten.

Tillykke med et godt produkt der uden tvivl vil bære frugt og fange manges interesse. (Og lad os da høre hvordan det går)

Mvh CSJ  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)