Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. jeg har en hjemmeside med en begrænset trafik - nu omkring 75 besøg om dagen (gennemsnit i juni indtil nu) - antalet af besøg stiger en smule hele tiden. Jeg har Google Analytics tilknyttet siden, ligesom jeg har en enkelt reklame på den, som bliver leveret af Google Adsense.

Når jeg så sammenligner antallet af registrerede sidevisninger på Google Analytics med antallet af sidevisninger på Google Adsense er der et stort misforhold. I maj sagde Analytics, at der havde været 2039 sidevisninger mens Adsense viste 832. Og det er da en betragtelig forskel......

Jeg har overvejet om Adsense definerer sidevisning som besøg.....og jeg har forsøgt at komme i kontakt med Google, men uden held.

Så er det at jeg er komet til at tænke på, om jeg har lavet en forkert indstilling.......eller har levet en eller anden form for teknisk fejl. Kan nogen hjælpe?

Siden er lavet i Wordpress - hvis det skulle have en betydning.

Silversurfer

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 09:58

Når man snakker google adsense besøg, så er det kun gældende for de sider du har deres annoncer på. 
Så der kan sagtens være en stor forskel, hvis du ikke har annoncer på alle dine sider :)

Tilmeldt 5. Jun 13
Skrevet kl. 11:55

Der er kun googleannoncer på siderne og der er en annonce på alle siderne. I en periode var der to på hver side. jeg fjernede den ene, men det ser ikke ud somom, at der er nogen forskel........

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 11:57

Har du et link til siden? 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:54

Silversurfer:
jeg har forsøgt at komme i kontakt med Google, men uden held.

Har du forsøgt at ringe til dem, hvis du så gerne vil have fat i dem?

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 5. Jun 13
Skrevet kl. 14:04

Nej, kan ikke finde et dansk telefonnumer til Google DK.

Jeg har ledt på siderne, for at finde kontaktinformation, men bliver hele tiden stillet videre til nogle skemaer, hvor jeg skal krydse af .....så hvis du har et telefonnummer til support, vil de være fint. Mit indtryk er at de helst vil køre alt elektronisk.  Har også forsøgt at finde google på krak.dk...men her er der heller ikke registret noget telefonnummer ......... 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 09:23

Sakset: "Ring til Googles eksperter på 80 32 00 29 (man-fre 9-19)."

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)