Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentlighedsloven og Liberal Alliance

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nogen gange kan man godt være i tvivl om, hvor man skal sætte sin stemme til næste folketingsvalg.

Denne pressemeddelelse der netop er udsendt fra Liberal Alliance har afgjort det for mig:

Jeg stemmer på Liberal Alliance for jeg er godt træt af at demokratiet bliver nedbrudt fordi politikerne tænker mere på sig selv i stedet for befolkningen ( = dig og mig).

Hvad synes du?

-------

PRESSEMEDDELELSE

Liberal Alliances partileder Anders Samuelsen langer i dag kraftigt ud efter lederne af Venstre og Konservative i sin grundlovstale på Næsseslottet i Nordsjælland.

Han kritiserer Lars Løkke Rasmussen og Lars Barfoed for deres støtte til regeringens omdiskuterede offentlighedslov.

"I dag står Lars Løkke Rasmussen, Lars Barfoed og regeringspartiernes ledere så på deres møder rundt om i Danmark og holder fine taler om grundloven og folkestyre og demokrati. Sig mig, hvad bilder de sig egentlig ind?" spørger Anders Samuelsen i talen og fortsætter:

"Det er intet mindre end rendyrket hykleri! Det er en hån mod deres egne principper. Det er en hån mod deres egne vælgere. Det er en hån mod folkestyret og en hån mod grundlovsdag," siger Anders Samuelsen.

Han forsikrer, at kravet om en ændring af offentlighedsloven vil blive centralt for Liberal Alliance efter næste valg:

"Jeg garanterer, at de kommer ikke til at dø i synden. Efter næste valg, når vi får en ny regering, og Liberal Alliance får de afgørende mandater, kommer vi ikke til at have glemt denne skamplet på demokratiet. Vi kommer til at forlange ændringer."

For yderligere kommentarer: Kontakt Anders Samuelsen på tlf. 61 62 47 81

--------

Venlig hilsen,

Christian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian iMARKETING:
Denne pressemeddelelse der netop er udsendt fra Liberal Alliance har afgjort det for mig:

Siger du dermed at du ikke allerede viste det?, mener da du tidligere har skrevet du var medlem af Liberal Alliance, så egentlig var det bare en mulighed for lidt politisk oplysning :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:45

Måske er det min faglige baggrund, der spiller ind - måske ikke - men jeg er rystet over, at den lov blev vedtaget. For mig betyder det, at jeg nu føler mig tvunget til at stemme blankt for første gang nogen sinde - og jeg havde ellers ALDRIG  troet at det ville være muligt for en flok politikere at presse mig derud.

At LA prøver at benytte chancen til at kapre stemmer er da helt fair - men jeg tvivler på deres kampagne får den store effekt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:35

Christian iMARKETING:
"I dag står Lars Løkke Rasmussen, Lars Barfoed og regeringspartiernes ledere så på deres møder rundt om i Danmark og holder fine taler om grundloven og folkestyre og demokrati. Sig mig, hvad bilder de sig egentlig ind?"

Jeg er helt enig med Samuelsen her, og dejligt at se de vil kæmpe for en ændring.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 21:03

Jeg synes, at det helt utroligt, at vi ikke har set folk på gaden demonstrerer imod levbrødspolitiker og demokratihader!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:18

Majbritt Jacobsen:
At LA prøver at benytte chancen til at kapre stemmer er da helt fair - men jeg tvivler på deres kampagne får den store effekt.

På baggrund af denne lov, og absolut ikke mindst den arrogance der blev udvist fra politikerne i forbindelse med vedtagelsen, står valget for mig også imellem en blank stemme, eller en stemme på LA.

Jeg hælder mest til det sidste, men må erkende at kuglestøderens vandvittige udtalelser, der kommer med jævne mellemrum, trækker mig imod en blank stemme. Men for mig er der ingen tvivl om, at det bliver én af de to muligheder.

Og indtil der igen er valg, håber jeg at politikerne vil gå all in på deres hemmelighedskræmmeri, og holde kæft så jeg slipper for at se og høre dem. Og jeg håber at medierne, som trods alt er dem der bliver hårdest ramt af dette, får lidt mindre spalteplads til dem, indtil der igen er orden i tingene.

For at bruge et af de Joachim B Olsen citater jeg eller er modstander af, så brækker jeg mig over den arrogance og de hånlige udfald de folkevalgte har udvist overfor dem der har valgt dem. Og jeg håber at medierne husker at minde danskerne om det, når valget udskrives.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)