Hej Amino. Min bedste ven er igang med at starte op, og er faktisk et imponerende langt stykke i processen. Det har taget ham 5 å,r at nå hvor han er idag, men der er stadig lang tid tilbage, og vi taler meget om det. Meget af det er hvor meget det fylder i hans liv, og hvor meget 'liv' han føler han går glip af: Venner, damer, sport osv. Et andet stort område han bakser med er familie og manglende feedback. Hans familie forstår ganske enkelt presset fra det ansvar som han har til sig selv ift. omverdenen, og det er næsten det hårdeste at skulle hjælpe med. Jeg ved at han er glad for min opbakning og støtte, men jeg ved at livet som iværksætter/selvstændig ikke kommer let. Jeg har forsøgt at lede herinde, om hvordan iværksætter-mennesker bærer sig af med bl.a. venner, familie og lign. Eksisterer der en form for tidsperiode hvor det er slemmest? Kan jeg gøre andet end at være i den anden ende af telefonen når det er sent, og han har lyst til at sælge det hele? Hvad stiller man op når han har lyst til at sælge det hele? Hvad gør en ven, af en iværksætter? Hvad har gjort Jer glade og fået humøret op igen? På forhånd tak for Jeres tid og svar. |
Støtte, hjælp og support til iværksætter-ven
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)