Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Mangler kontorstole akut

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Så er vi startet op, har overtaget nøgler til vores fine kontorer i indre København, og er ved at flytte ind i disse dage.
Vi har købt konkursbo computere, og har netop afhentet en garage med kontormøbler vi kunne få gratis, men er stødt ind i et problem.

Der var ingen kontorstole som lovet!!!

Nu står jeg og mangler 8-10 kontorstole til min opstart, og har ikke det store budget til dem.

Er der mon nogen der skulle ligge inde med lidt kontorstole i Københavns området, som de vil af med, eller sælge til spotpris?

Jeg tænker ca. 100-150kr stykket. Ja, det er billigt, de skal også bare virke en måned eller to, så kan de komme videre til andre der eventuelt mangler dem :-)

Håber der er nogen der kan hjælpe, jeg kan evt. fanges på 21252268, da vi kun har lejet lastbil i dag.

Tak! Ser frem til at høre lidt fra jer :)

Venligst,
Bjarke
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:15

Jeg mener IKEA sælger nogen til 200,- kr. stykket.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 16:29
Hej,

Tak for input, jeg blev ringet op af Office2go kort tid efter min post blev oprettet, og fik et fantastisk tilbud på stole, der har kørt ræs på Valby bakke.

http://office2go.dk/shop/tilbudsvarer-21c1.html

Vi er meget glade for dem, og at de er i lidt forskellige farver gør kun at der skabes tilsæt mere liv på kontoret. En grøn mere ville have været dejlig, men udbud og efterspørgsel... :-)

Tak for hjælpen! Stolene er på vej til deres nye hjem :)

Venligst,
Bjarke
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)