Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gøre Amino ogooglebar

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

"Ogooglebae" er svensk og betyder "Kan ikke googles".

Jeg har lige, til min ræk og skrædsel, opdaget, at indlægAmino også optræder i Googles søgeresultater. Det vil altså sige, af når vore kunder googler efter vort firmanavn eller andet jeg har skrevet om her, så kan de følge med, når jeg sidder og krænger min sjæl ud.

Er det smart?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du bidrager positivt i debatten, er det smart :-)

Ellers har plus medlemmer mulighed for at oprette indlæg som ikke kommer i Google index...

- Alexander Larsen

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:55

Det er vel smart nok, når Amino gerne vil have nye folk til siden. Får de ikke ved at nægte Google at indexserer den.. Eller de får i hvert fald ikke så mange.

Alternativt kan du jo fjerne dit firmanavn fra din profil, så du er anonym. Da du alligevel ikke vil have din kunder til at se du er på Amino og hvad du har skrevet, så er det ingen grund til at lave reklamen via navnet på Amino. Bare en tanke :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:59

Webmaster:

"Ogooglebae" er svensk og betyder "Kan ikke googles".

Jeg har lige, til min ræk og skrædsel, opdaget, at indlæg på Amino også optræder i Googles søgeresultater. Det vil altså sige, af når vore kunder googler efter vort firmanavn eller andet jeg har skrevet om her, så kan de følge med, når jeg sidder og krænger min sjæl ud.

Er det smart?

Det kommer jo an på hvad du skriver, og det gælder generelt rundt om på nettet.

Vi har fået flere kunder som først har fundet et indlæg herinde, og derefter har kontaktet os, så jeg synes bestemt det er godt :-)

Hvis du ikke vil have firmanavn til at optræde i googles søgeresultater, så skal du ikke bruge det andre steder end på din hjemmeside.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59

Tak til begge. Nu ved jeg så hvad jeg skal gøre :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Så er der plus på kontoen, om jeg så må sige. Nu mangler jeg bare at finde det sted hvor jeg kan vælge, at mine indlæg ikke skal indexeres af Google. Damn, så skal jeg til at læse igen ;-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Det er smart for hvert indlæg du laver er det en god optimering på google.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:50

Webmaster:
Så er der plus på kontoen, om jeg så må sige. Nu mangler jeg bare at finde det sted hvor jeg kan vælge, at mine indlæg ikke skal indexeres af Google. Damn, så skal jeg til at læse igen ;-)

Alt hvad der foregår i Amino Plus debatten kommer ikke i Google index :-)

- Alexander Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59

skal jeg altså til at læse - hvis jeg kan finde det sted hvor jeg kan læse. Ja, undskyld mig, men linket til Amino Plus blev jeg ikke klogere af m.h.t. no-index af indlæg. Jeg er blevet plus-medlem, man kan ikke liiiige se, at der skulle være et særligt debatforum for plus-medlemmer.

Ja, jeg ved det godt ... der er visse ting jeg er helt håbløs, men tro mig når jeg siger, at der altså også er noget jeg er ret skrap til Skype-Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:14
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)