Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom på en Eventlinie søger efter praktikplads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen..

Jeg går på uddannelsen til markedsføringsøkonom, på en speciallinie, hvor vi har fokus på events. Uddannelsen har hjemsted i Odense. På vores 4. semester skal vi ud i praktisk, eller specialeforløb om man vil. Dette skal ske i en virksomhed, der er studierelevant, med start ca. i midten af januar 2008 og skal foregå over en periode på 2 mdr, hvis det er en fuldtidsstilling, eller 3-5 mdr på deltid.

Det jeg søger med dette indlæg, er virksomheder der er interesseret i, at få informationer tilsendt fra vores uddannelseskontor omhandelende hvad vi kræver af jer og ikke mindst, hvad vi kan tilbyde jer i den eventuelle praktiktid.

Kunne du eller den virksomhed du er ansat i være interesseret i at modtage informationer fra vores kontor, må I meget gerne svare tilbage herinde. Hovedsageligt vil virksomheder fra Odense, København og Århus være at foretrække, da vi jo i praktikperioden gerne skal bo i nærheden af arbejdspladsen, eller have mulighed for at pendle.

Mvh

Nicki Hviid Jensen
Markedsføringsøkonom Studerende

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:08

Jeg vil meget gerne høre lidt mere - også selvom jeg ikke bor i oplagt pendlerafstand fra nogen af de nævnte byer. Mon ikke man fandt ud af noget overnatning, hvis pladsen var interessant nok?

mhv Hans

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:59

Som uddannet markedsføringsøkonom, så kan jeg kun anbefale at man tager imod dette tilbud. Det er en fantastisk måde at få adgang til nogle ressourcer man ellers skal betale mange penge for. De studerende besidder en masse ny vide, og på dette stadie af uddannelsen, så brænder mange også for at bevise sit værd.

Skal man have lavet research eller markedsanalyser / kundeundersøgelser, så er en studerende også en god indfaldsvinkel - mange virksomheder er villige til at fortælle en masse til en studerende med et specialeprojekt - som man som almindelig virksomhed ellers ikke vil få adgang til.

Det skal dog også siges at det er vigtigt med en kritisk udvælgesesprocess. Som I sikkert selv husker fra studietiden, så er det ikke alle der er lige motiveret - og det kan koste en masse spildte ressourcer.

Hilsen Morten

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:28

Hej Hans

Jeg er glad for din interesse for uddannelsen og skal nok sørge for, at du modtager yderligere information om forløbet - hvis du bare vil være venlig, at sende mig en pm med din adresse, skal jeg få det ordnet hurigst muligt!

Hej WideEyes, mange tak for dit positive input. Det er rigtigt, at man som virksomhed skal være selektiv, mht. valget af studerende, da der jo som alle andre steder findes nogle der er mere eller mindre engagerede.

Håber der er flere, der vil overveje, at modtage disse informationer, da det på ingen måde er bindende og efter mit synspunkt er et godt tilbud.

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)