Hej allesammen.. Jeg går på uddannelsen til markedsføringsøkonom, på en speciallinie, hvor vi har fokus på events. Uddannelsen har hjemsted i Odense. På vores 4. semester skal vi ud i praktisk, eller specialeforløb om man vil. Dette skal ske i en virksomhed, der er studierelevant, med start ca. i midten af januar 2008 og skal foregå over en periode på 2 mdr, hvis det er en fuldtidsstilling, eller 3-5 mdr på deltid. Det jeg søger med dette indlæg, er virksomheder der er interesseret i, at få informationer tilsendt fra vores uddannelseskontor omhandelende hvad vi kræver af jer og ikke mindst, hvad vi kan tilbyde jer i den eventuelle praktiktid. Kunne du eller den virksomhed du er ansat i være interesseret i at modtage informationer fra vores kontor, må I meget gerne svare tilbage herinde. Hovedsageligt vil virksomheder fra Odense, København og Århus være at foretrække, da vi jo i praktikperioden gerne skal bo i nærheden af arbejdspladsen, eller have mulighed for at pendle. Mvh Nicki Hviid Jensen |
Jeg vil meget gerne høre lidt mere - også selvom jeg ikke bor i oplagt pendlerafstand fra nogen af de nævnte byer. Mon ikke man fandt ud af noget overnatning, hvis pladsen var interessant nok?
mhv Hans