Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en hjælpende sjæl?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Mig og min partner er i gang med  at starte vore i/s selskab

Jeg ville lige høre om der er en hjælpende sjæl, der vil lave et word dokument til mig.
Da jeg skal sende en ansøgning ind til statsforvaltningen,  da jeg er under 18år. 
Jeg ved ikke hvad dokumentet skal indholde, derfor ville det virkelig være en stor hjælp, hvis der er en som vil lave et, step by step word dokument, jeg bare skal udfylde. 

Tak på forhånd.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:48

ja og det vil fremgå at der ikke er et dokument eller en standard - statsamtet ser netop ansøgningens individuelitet - hver persons beskrivelse af alt som en styrke der hjælper deres vurdering, så de vil ikke ha en standard - det vil du tabe på, så læs gerne linket fra forrige Big Smile og være kreativ og godt beskrivende i forretningsplan og budget og dine forældres indsigt og villighed til ansvar

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 16:01

statsamtet ser netop ansøgningens individuelitet - hver persons beskrivelse af alt som en styrke der hjælper deres vurdering, så de vil ikke ha en standard

Selvfølgelig ser de ansøgningen individuelt, men det giver bestemt ikke minus at du laver ud fra en skabelon.

Når du søger skal du skrive en friholdelseserklæring (download her) og vedlægge oplysninger om din fremtidige virksomhed. Jeg fik, fra netop statsamtet, tilsendt en skabelon (mere eller mindre) jeg skulle udfylde (download her). Jeg skrev kun kort om hvert punkt, og jeg blev godkendt inden der var gået en måned.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:13

Philip:
Selvfølgelig ser de ansøgningen individuelt, men det giver bestemt ikke minus at du laver ud fra en skabelon.

Ja jeg skal ikke turde sige det, men det var kontorchefens svar til mig, da jeg ringede for at finde en skabelon at linke efter. Han sagde lige ud -. "hvis vi mener det bare er skrevet efter en skabelon eller ligner det vi har set fra en anden, så trækker det ned og vil ofte betyder, at vi stiller en del uddybende spørgsmål.  Det er ikke en formsag som for over 18 år, vi har få af den slags og vi ser den hver og en og forventer at kunne se der er en person bag og ikke et efterskriv"

Om han er repræsentativ ved jeg ikke men har var ganske fast i det han sagde og han frarådede at jeg prøvede at hjælpe med en skabelon, for det ville bare forsinke eller gi nej

for what it is worth for din oplevelse var jo en helt anden - så underligt. Er der ikke noget med, at det er forskellige amter afhængigt af hvor man bor - måske har de tillagt sig hver sine rutiner - mit var Københavns jeg ringede til og talte med lederen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 16:22

Jeg er gået igang med at skrive en ansøgning. 
Når man først er gået igang, går det fakstisk ret nemt, da man gerne vil fortælle om sit projekt osv.
Jeg tror og håber på en tilladelse! :)  

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 16:22

Cookie:
Er der ikke noget med, at det er forskellige amter afhængigt af hvor man bor - måske har de tillagt sig hver sine rutiner - mit var Københavns jeg ringede til og talte med lederen

Det kan selvfølgelig have noget med det at gøre. Jeg skrev til Statsforvaltingen Syddanmark om hvordan og hvorledes med firma når jeg nu var under 18 år, jeg fik de 2 vedhæftede filer i mit tidligere indlæg tilsendt og fik at vide de bare skulle udfyldes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)