Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev som html

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige, at hvis jeg ønsker at bruge dreamweaver til at designe mit nyhedsbrev i, så kan jeg nøjes med at download Yanc Nyhedsbrev til forsendelse:)

Forresten, lige noget helt andet.. hvordan laver jeg link i min signatur, hele min signatur + de mail jeg havde, er forsvundet siden jeg sidst var herinde. Crying
Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan jeg laver link når jeg skal oprette en nye signatur Confused

De bedste hilsner Anette Joost

Foredrag & Teambuilding

www.TorbenRif.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:46

Anette Joost:

Forresten, lige noget helt andet.. hvordan laver jeg link i min signatur, hele min signatur + de mail jeg havde, er forsvundet siden jeg sidst var herinde. Crying
Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan jeg laver link når jeg skal oprette en nye signatur Confused

Du går op under "Ret profil", dernæst skulle Du gerne stå på fanen "Signatur og Biografi". I signaturfeltet skriver Du <a href="http://www.torbenrif.dk/">ANKERTEKST</a> - hvor ankerteksten er den tekst der skal stå i linket.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 09:57

att: Anette 

du skal først installere Joomla på et webhotel og derefter Yanc, skriv til mig, hvis jeg skal hjælpe. 

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 09:58

Dimitri Hardorff:

Du går op under "Ret profil", dernæst skulle Du gerne stå på fanen "Signatur og Biografi". I signaturfeltet skriver Du <a href="http://www.torbenrif.dk/">ANKERTEKST</a> - hvor ankerteksten er den tekst der skal stå i linket.

Hejsa Dimitri:)

Super!

Som du kan se, så har jeg fanget hvad du skrev - tak skal du have Yes 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:01

Anette Joost:

Dimitri Hardorff:

Hejsa Dimitri:)

Super!

Som du kan se, så har jeg fanget hvad du skrev - tak skal du have Yes 

Velbekomme :)

Du må endelig spørge hvis der er andet jeg måske kan svare på.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:47

Hej Anette, har du fået styr på det med dine nyhedsbreve ? Jeg kender ikke dreamweaver, men jeg laver mine nyhedsbreve i frontpage og gemmer dem på min almindelige server og går ind og kopiere det hele og sætter det ind i outlook og sender. Mon man ikke også bare kan gøre såen i dreamweaver ? Feks ser et af dem såen her ud http://www.topsupplies.dk/emails/logitechstand.htm

Mange hilsner SB

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:56

Hvis du selv laver og udsender dine nyhedsbreve selv, så husk at uploade billederne på et webhotel og lav unikke billeder for hver nyhedsbrev.

Indsæt så billedet i dreamweaver fra der hvor du har uploadet det.

Dermed er du sikker på at billedet hentes fra nettet (og bør derfor vises korrekt) samtidig med at du får statistisk på det enkelte billede via din alm. webhotel statistik (og dermed kan se hvormange der har set det m.v.) 

Ellers så er Joomla + nyhedsbrevs komponent klart en god idé, men det er nok lidt for langhåret for dig at sætte op selv hvis du har problemer med en signatur her - Men du kan få hjælp til det for en overkommelig penge så det er da nok en attraktiv løsning aligevel.

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 13:43

Hej Signe:)

Sjovt du spørger.. Det har jeg faktisk ikke, det vil sige delvis..

Forstået på den måde, at jeg har fået fortalt en meget simpelt måde at gøre det på:

1. Design et nyhedsbrev i Dreamweaver (da det nu er det jeg bruger:)
2. Opload nyhedsbrevet til mit webhotel (pga billederne m.m.)
3. Gå ind i Outlook, slå web til i værktøjslinjen - nu finder jeg i webvinduet mit nyhedsbrev i http://(adressefeltet) på den adresse jeg har oploadet den til - Når siden vises i vinduet (der hvor du normalt læser dine emails) går jeg op i menulinjen under Handlinger og går ned på Send webside via email.
4. Herefter skulle nyhedsbrevet vise sig i emailen. Du taster emailadressen ind og sender emailen - Det skulle være det...

Jeg har set det fungere hos en anden, men men men... det fungerer ikke hos mig. I punkt 4 går det galt, nyhedsbrevet vises ikke i mailen, men vedbliver med at være en mail, men eneste forskel, at der i emnelinjen står: Untitled document (htpp://min adresse til nyhedsbrevet) som et link + at der  i linjen med vedhæftet ligger et internetikon med  titlen MSOutl.htm(5kb).

Ham der viste mig dette (hvor det fungerede:) har samme version af Outlook som jeg har. Så derfor tror jeg at det har noget med min opsætning af outlook af gøre.. jeg ved bare ikke hvor det er galt.. NOGEN DER KAN HJÆLPE??

Men jeg kunne jo prøve om DIN måde fungerer, mener ikke det gør en forskel om det er lavet i frontpage, men man kan aldrig vide med Microsoft;)

Tak fordi du tog det op Yes

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 13:55

Hej Ronnikc:)

Tak for dine gode råd!

Ronnikc:

Ellers så er Joomla + nyhedsbrevs komponent klart en god idé, men det er nok lidt for langhåret for dig at sætte op selv hvis du har problemer med en signatur her - Men du kan få hjælp til det for en overkommelig penge så det er da nok en attraktiv løsning aligevel.

Det med signaturen kunne måske skyldes, at brugervenligheden (opsætnings-mæssigt) på det tidspunkt ikke var specielt godt - synes nu nok at jeg er rimelig logisk tænkende;) Tror godt jeg kunne finde ud af Joomla og nyhedskomponenten, det er mere tidsfaktoren der spiller ind.. Det andet her, med Outlook, det er mere velkendt. Så det kontra at skulle sætte mig ind i noget helt nyt igen.. Med mindre du kan overbevise mig om andet;)

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:46

Ud over de problemer du evt. stadig har med at få nyhedsbreve korrekt ud, så er der en anden ting du bør overvejer.

Flere og flere antispam services fjerne eller "ødelægger" evt. HTML indhold i mails.
Du kan omgå det ved at lægge et link til nyhedsbrevet i toppen eller bunden. Så har de der ikke kan modtage HTML korrekt, en chance for at læse nyhedsbrevet også!
Det forudsætter selvfølgelig at man har en webserver, hvor man kan placere HTML siden som udgøre nyhedsbrevet.

Jeg har selv lukket for alt HTML og lign. i mit antispam filter. Min datter er 14 år, hvilket afstedkommer mails i alle afskygninger.

/Nis

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)