Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev som html

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Håber på lidt hjælp fra jer.

Jeg vil gerne sende et nyhedsbrev ud i html.

Jeg havde selv tænkt mig at lave nyhedsbrevet i dreamweaver. Er der nogle bestemte ting jeg skal tage højde for? Hvad er forresten de mest anvende mål i højde brede? Laver man ikke bare en skabelon og indsætter senere teksten i f.eks. Outlook?

Når nyhedsbrevet er færdig, hvordan for jeg det så implimeneteret i outlook så jeg kan strte med at sende ud (og nej, det drejer sig ikke om mange mails, måske omkring 150-200 stk.

De bedste hilsner Anette

Foredrag og teambuilding
www.TorbenRif.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:12

Hvis det er en fast tilbagevendende begivenhed, at du skal sende nyhedsbreve ud, kunne det måske være en idé at anvende et mere automatiseret system til formålet?

Jeg har i den sammenhæng god erfaring med eBrev, som både kan sende ud som html og almindelig tekst på samme tid.

Det koster selvfølgelig lidt mere end ved at sende fra din outlook, men de få ører pr mail du sender kan næppe vælte dit budget når det er i det lave antal du skal sende det ud.

En af de store fordele er at du kan se hvem der læser dine nyhedsbreve og hvilke links de f.eks. klikker på.

De tre mand bag eBrev er også aktive her på amino. - Du kan se mere her: http://www.ebrev.info

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:12

Hej - rart at du lige bringer nyhedsbreve i html på banen  - da jeg ikke er en haj til design ville jeg høre om der nogle der ved hvor der evt findes design skabeloner til nyhedsbreve i html

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 11:41

Hej Anders

Tak for dit foreslag, det lyder da også meget fornuftigt - men jeg vil gerne gøre det selv Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:01

Hej Anette,

Hvis du selv skal designe dit nyhedsbrev via dreamweaver, har du behov for et program til at sende det ud med. Medmindre du er meget god til at programmere nyhedsbreve, så vil jeg ikke anbefale det som det først. F.eks. har det nyt outlook en del problemer med at vise indholdet rigtigt. Det kan du læse lidt nærmere om her http://blog.refocus.dk/outlook-2007-og-nyhedsmails.html. Så vil en løsning som ebrev nok være bedre til at starte med

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 12:57

Jeg har aldrig prøvet at lave et nyhedsbrev før, men har tilgengæld på amatørplan lavet en website - det må tælle som lidt indsigt :)

Jeg kan godt se en point i det du skriver, specielt med Outlook 2007.. Men det må da kunne lade sig gøre, at man selvstændig og uafhængig kan lære at kreere og sende et Nyhedsbrev .. Jeg er nok lidt stædig af natur Smile

Hvad med publisher, der kan man både (simpel) designe og sende mail. Findes der ikke noget tilsvarende? 

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 13:02

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 15:28

Ved ikke om du har et CMS, men hvis du alligevel skal have et så kan du vælge Joomla som er gratis og der igennem bruge "YANC nyhedsbrev" som er et gratis modul til Joomla CMS, det virker rigtig godt og er lige til at bruge og installere plus der er ok god statistik på de nyhedsbreve man udsender.

Løsningen tager lidt tid at få i gang, men den er gratis og kan bruges i mange år. 

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 18:57

Hej Thor:)

Jeg ved godt hvad CMS er, men har aldrig brugt det, da jeg kan forstå at det begrænser indflydelsen.

Men i sammenhæng med et nyhedsbrev, er det vel noget helt andet...

Du mener jeg selv kan designe mit nyhedsbrev i Joomla og efter det download et modul til at sende nyhedsbrevene ud med - har jeg forstået det rigtigt?

Hvor begrænset er jeg i designet at nyhedsbrevet?
Nu er sidderne på engelsk - ikke at jeg ikke forstår engelsk - men er det rimeligt pædagogisk forklaret m.m.?

De bedste hilsner Anette Joost

Foredrag & Teambuilding
www.TorbenRif.dk

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:26

Du kan designe dit nyhedsbrev i Dreamweaver og lægge det ind i Nyhedsbrev modulet.

Har bare mange kunder der er glade for at have deres nyhedsbrev udsendelse sammen med deres CMS. så er det hele samlet.

Ja joomla er rimelig lige til. se joomla.dk for dansk hjælp etc. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)