Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du testet dine besøgende på din hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I MindMe Management kommer vi snart med et produkt, der vil gøre det nemt, og ikke mindst billigt, for alle hjemmesideejere, at foretage en holdningsanalyse blandt brugerne. Et værktøj, der vil blive et vigtigt parameter for at tilpasse sig kundernes behov og ønsker.

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med den type undersøgelser. Hvem har fået dem lavet? Var du tilfreds? Var det dyrt? Var det brugbart?

På forhånd tak for jeres hjælp.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 14:05

Hey

Det kan godt være interessant for os måske. Hvem står bag sitet? Det er godt I skriver I tror på jer selv og jeres kompetencer, men jeg nu nysgerrig efter at vide, hvilken uddannelse 'bagmændene' og hvordan de har opbygget kompetence til at udføre de undersøgelser gennem uddannelse og joberfaring ;) Og så selvfølgelig om softwaren er gennemtestet.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:15

Hej

Mit indlæg er ikke tænkt som en salgskanal. Produktet er slet ikke færdigt endnu. Jeg indsamler blot info fra folk, som tidligere HAR fået lavet sådan en undersøgelse, og om de har været tilfredse.

Produktet bliver et standardprodukt, hvor spørgsmålene som udgangspunkt er angivet på forhånd. Formålet skal være at teste de besøgenes tilfredshed med det site, hvor undersøgelsen kører på.

Dette produkt bliver et meget billigt produkt. Det bliver nemt at implementere, og man kan selv sætte det. Det bliver kommer til at køre som en ekstern side, der profileres uden om MindMe.dk 

Men kompetencerne der står bag udvikling af spørgsmål og spørgerammer er naturligvis uddannede analysekonsulenter. Tidl. ansat ved Rambøll.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)