Jeg opfattede din tråd som et ønske om feedback, men det var så ikke det du ønskede, da du jo har besluttet dig.
Jeg forsøgt at komme med en faglig kritik af det layout du postede, så du kunne vælge udfra andet end hvad du selv kan lide, jeg linkede enda til en artikel der har nogle rigtigt gode pointer om emnet.
Men om du vil bruge min feedback er jo op til dig selv, men jeg har svært ved at se at jeg har ødelagt tråden da informationen kan være nyttig for andre.
Jeg opfattede din tråd som et ønske om feedback, men det var så ikke det du ønskede, da du jo har besluttet dig.
Jeg forsøgt at komme med en faglig kritik af det layout du postede, så du kunne vælge udfra andet end hvad du selv kan lide, jeg linkede enda til en artikel der har nogle rigtigt gode pointer om emnet.
Men om du vil bruge min feedback er jo op til dig selv, men jeg har svært ved at se at jeg har ødelagt tråden da informationen kan være nyttig for andre.
Teddy
Jeg takker meget for dit svar, men jeg har postet den i Cafe og hygge, da jeg ikke har brug for det store feedback.
Jeg er sikker på jeg har ramt mil målgruppe med denne.
For folk som mig, kan du så ikke forklare meningen med din tråd? For selv på mine gode dage, så vil jeg forstå "Er det ikke ok?" som værende et spørgsmål man ønsker svar på.
Til Toprobot, du skriver : Er det ikke ok ? og linker til et layout.
Hvorefter Teddy skriver en meget saglig "kritik / råd" og som jeg også mener han har ret - men så nærmest sviner du ham for at bryde ind og ødelægge din tråd...du bad da selvom det..
Og bare et godt råd, lav dit layout om fordi folk når slet ikke at opfatte alle de ting i trafikken - nu kan jeg ikke zoome ind på layoutet, men du skal da hellere brug noget mere logo på bagenden af bilen fordi hvis du holder foran én billist i en kø, så kunne det være at vedkommende lagde mærke til din bil - men på bagenden står den kun på kofangeren
Håber ikke jeg ødelagde din tråd - ellers på forhånd undskyld :-)
Teddy
Beklager meget at jeg lavede et angreb på dig, det var slet ikke meningen