Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave et registreringsprogram til en PDA-scanner? - Til registrering af akkordarbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og med rimelig kort varsel og skal bruge et program der kan registrere et medarbejdernummer udformet som en stregkode, og så koble det sammen med en lønart. Det hele skal efter registrering kunne indlæses i et excel regneark, hvor dataene skal sorteres så man nemt kan se, hvad den enkelte medarbejder har lavet.

PDA'en vi bruger er en Datalogic Memor og den har installeret Windows Mobile 6.1 (skulle jeg mene)

Er du mand for denne opgave og kan du lave det indenfor den næste uge, så er det sandsynligvis dig jeg skal have fat i.

I forbindelse med selve scanningen har jeg brug for at koble 3 tal sammen med hinanden:

1: Lønarten (indtastes manuelt, og skal "Huskes", så man ikke skal indtaste den for hver registrering

2: Medarbejdernummeret ( Skal scannes ind PDA'en)

3: Antal (Skal default stå til 1, men man skal også have mulighed for lige at indtaste et andet antal)

Det hele skal kunne indlæses i excel, hvor dataene skal sorteres, så man kan lave en opsummering af hvor meget den enkelte medarbejder har lavet.

Hvis du er interesseret i opgaven, så smid meget gerne en PM eller en mail til foltved.dk@gmail.com - gerne med dit bedste bud på et estimeret tidsforbrug og, hvis du har lavet noget lignende eller har andre referenfer, så er det altid interessant.

De helt præcise detaljer kan vi aftale nærmere, men er du i tvivl om noget i forbindelse med funktionaliteterne, så skriver du bare - så svarer jeg fluks 

Mvh

Simon Jakobsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)