Vil det være muligt at vi gjorte det over teamviewer istedet for? |
Nej desværre. Har ikke adgang til Teamviewer hvor jeg er nu.
Nej desværre. Har ikke adgang til Teamviewer hvor jeg er nu. |
Hej Mark. Du er alt for ukonkret til at man kan hjælpe dig. For at kunne hjælpe har vi som minimum brug for en beskrivelse af hvad du har prøvet, og hvordan systemet opfører sig (fx hvilke fejlbeskeder du modtager). Du kan prøve følgende som jeg ved virker - det bruges bla. i den kommende version af Sitemagic CMS. Punkt 1) Punkt 2) Rewriteengine on KUN de 3 linjer, intet andet! Hvis du allerede har en .htaccess-fil så fjern den midlertidigt. Overfør nu .htaccess filen til dit webhotel - i roden - dvs. samme sted hvor du har eksempelvis index.php liggende. Hvis dette ikke virker, er det sandsynligvis fordi .htaccess ikke er understøttet/aktiveret/tilladt på dit webhotel. Sådan tester du: Gå ind på dit webhotels index.php fil - lad os antage at dit domæne hedder test.dk: Du skulle nu opleve at adressen ændrer sig til: Lad mig høre om det virker :-) |
Søren, jeg kan ikke finde ud af om jeg forstår dig korrekt, men hvis ens side svare både med og uden index.php så er det DC! Har jeg forstået dit indlæg korrekt? |
Hej Jimmy ! Det virker sku! Nu bliver index.php redirected til / Nu er der bare et kæmpe problem ;) |
Super! 1) Lå der en .htaccess fil i forvejen? Hvis ja, så skal den gamle konfiguration smeltes sammen med den nye. Copy/paste i givet fald indholdet af den gamle .htaccess fil herind. 2) Skriv adressen til din hjemmeside herinde så vi kan teste. Ellers kan vi ikke hjælpe dig videre. |
Hej Jimmy Det problem der nu er opstået er at nu redirecter den alle siderne til hoved siden |
Hm, det kan jeg ikke lige på stående fod gennemskue. Kan måske tage nogle timer at løse. Men det kan jeg ikke tilbyde at gøre gratis - jeg sidder pt. med en anden opgave. Lad os se om ikke en hardcore apache-mand kommer forbi :-) |