Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brochurer, nyhedsbreve og tekster...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer....

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et godt sted at få produceret brochurer med indhold. Det jeg har brug for er både tryk, opsætning og til dels tekstforfatning af 2 forskellige brochurer. Derudover kunne jeg godt tænke mig at få en "standard" skabelon til nyhedsbreve, således at udsendelsen af disse, holdes i samme stil ( genkendelighed ) som brochurerne.

Jeg har logo og design på plads, men mangler det proffesionelle aftryk på mine salgsbrohurer.

Klaus

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 07:38

Hej Klaus.

Prøv http://www.lasertryk.dk/, de kan i og for sig al ting, gi dem et ring og hør om de kan klare hele pakken :-)

Go dag.........

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Aalborg, Nordjylland
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:49

Hej Klaus

Jeg arbejder med tekst, journalistik, PR og kommunikation - og kan sandsynligvis hjælpe dig med alle delene. Du er velkommen til at kontakte mig - så finder vi en god Amino-pris.

Fra Aalborg, Nordjylland
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:51

Hej Klaus

Jeg arbejder med tekst, journalistik, PR og kommunikation - og kan sandsynligis hjælpe dig med alle delene. Du er velkommen til at kontakte mig, så finder vi en god Amino-pris til dig!

/Christian /

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 12:29

Hej Klaus

Vi kan helt sikkert hjælpe dig med det hele... Kig evt. forbi vores hjemmeside og se vores tidligere arbejde.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:49

Hej Klaus

Hvis du sender en mail med en mere præcis beskrivelse, giver jeg gerne et fast tilbud. Så ved du, hvad det koster, når vi lirker, til det virker.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 23:45

få lavet tryk hos billigtryksag.dk det har de bedste priser i større mængder og den bedste kvalitet. :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:04

Nicolai Christensen:

få lavet tryk hos billigtryksag.dk det har de bedste priser i større mængder og den bedste kvalitet. :)

Jeg tjekkede lige et par af deres priser op mod de priser, jeg for nylig har betalt ved de trykkerier, som jeg plejer at bruge......
Jeg var ikke imponeret.

mvh Hans

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 08:44

Det kan godt være de er billige.... Men det er IKKE den bedste kvalitet. De er utroligt dårlige til farvestyring... Og jeg taler af erfaring ;)

Benyt kun Lasertryk, hvis det bare skal være billigt.... Benyt et andet (og knapt så billigt) trykkeri hvis du har store krav til kvaliteten.

Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:23

Faldt lige over dette site og denne debat. Måske kan I hjælpe mig. 

Jeg kunne da tænke mig at få et bud på et godt og billigt trykkeri. Jeg har bl.a. et produktmagasin, jeg skal have trykt. Og det skal saft susemig se godt ud. Ingen selvlysende hudfarver og mærkeligt neonlys der

Gode hilsner

Susanne Dencker - www.dencker.info

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)