Hej Jeg skal til at starte en webshop og har skal dermed have et lager eller et lager hotel Jeg har dog lige et spørgsmål: Da jeg skal sælge til Hele skandinavien, Tyskland og Storbritanien er jeg i tvivl om jeg skal have et lager/lagerhotel i hvert land eller have et lager i DK hvor jeg så ser om jeg kan få mig en god fragt ordning. De nævnte lande er min målgruppe Der kan sagtens være nogle fra polen eller usa der vil handle på min webshop Hvad vil i gøre/ hvad er smartest på sigt samt billigt her i opstarts fasen Tak på forhånd |
Jeg hæfter mig ved, at du endnu ikke har startet din webshop - og alligevel ønsker at påføre dig selv et abnormt niveau af faste omkostningerne... Hvorfor?
Mht. valg af logistisk opsætning, der bør man som udgangspunkt tage højde for leveringsservice (leadtime, lagerservicegrad, leveringsoverholdelse, fleksibilitet, leveringsinformation) og opveje det med logistikomkostningerne (lageromkostninger, transportomkostninger, emballage- og håndtering, administrative omkostninger og mangelomkostninger).