Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/Kritik på Fotobuy.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer. 

Jeg har leget med et lille projekt, og vil meget gerne have noget feedback på min hjemmeside

Hjemmesiden´s mission er at være den fortrukne side til køb og salg af brugtfotoudstyr, siden har endnu ingen brugere så det er mest siden som helhed, i er mere end velkome til at oprette jer, og evt. prøve at oprette en test annonce. 

Jeg håber på at få noget god feedback fra jer :-)

Siden kan i finde her: Fotobuy.dk

Hav En Dejlig dag 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 13:28

Hej,

Serveren er MEGET langsom. Hvem hoster ?

Ideen er vel ok, men jeg synes designet er MEGET default og logoet lugter desværre ikke professionelt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:17

Idéen er god, men der er en del at arbejde med... Du bruger et købt layout sammen med Wordpress, og dit logo passer ikke rigtigt ind i det ellers flotte layout - det samme kan siges om Facebook widget nederst i footeren.

Hvad er din plan mht. at slå f.eks. DBA.dk af markedet indenfor denne kategori, og hvordan vil du finansiere siden på længere sigt? Får den først brugere, som begynder at lægge ting til salg, så tager det meget serverkraft og mange megabytes, når der skal overføres billeder til annoncer.

Har du nogen plan i forhold til SEO? Evt. skrive nogle artikler om hvad man skal kigge efter når man køber kamera, og hvordan man tager flotte billeder med spejlrefleks?

Mulighederne er mange :)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:41
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)