Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keyword research på dansk?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er den bedste måde at researche danske keywords på? Og er der nogen der kender til nogle gode tools? Har prøvet Overtures danske udgave og Mikkel DeMibs.. men findes der andre?

På forhånd tak

omg 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 01:22

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:17

De nævnte kan bruges som inspiration, men egen erfaring og kreativitet er det bedste værktøj:-)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:32

Alt efter branche og produkt du skal annoncere, kan en synonymordbog faktisk hurtigt "tjene sig selv hjem"

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:55

synonym ordbogen rocks... min er temmelig slidt efterhånden... :-)

Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:10

Tak for inputtet til alle. Jeg tror jeg prøver en lille ppc-kampagne sammen med synonym-ordbogen. Mon ikke det er nok til at komme igang.

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:43

Fangede lige den her tråd, da jeg også kommer til kort i kampen på danske keywords. Bruger Keyworddiscovery + WordTracker, som er fine nok til engelske keywords men ellers ikke. 

Kan det virkelig passe at det bedste bud til at finde danske keywords er en synonymordbog???? Narj, vel....

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:07

Jeg har også virkelig brug for noget data som jeg kan stole på. Mikkels liste ( gratis liste skal lige nævnes) ser ikke ud til at være blevet opdateret efter nogle måneder og sammenligner jeg Element som ligger nummer 1 med min anden valgmulighed som er: http://www.our-site.dk/service/ressourcer/danske_soegeord.php?X=400 giver denne et resultat hvor næsten ingen søger på element.. kunne være fedt med nogle nye opdaterede.. og hvem skal man tro på fordi jeg har ikke 9600 kr som det koster en proudgave i ovennævnte hjemmeside!

Mvh Simon Zeeberg.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:28

Som tidligere nævnt i tråden er gooogle adwords' værktøjer det bedste på markedet. De nævner dog ikke om der er 500 eller 10.000 søgninger - dog beskriver de om der er få, lidt eller mange søgninger. Dog er der ingen der ved hvilket interval de kører efter.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)