Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et CMS-system til mine behov?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Tak for jeres hurtige og gode svar, og undskyld, jeg først svarer jer tilbage nu.

Det sene svar afslører også, at der er tale om et hobbyprojekt, så selvom jeg gerne ville betale en programmør for at skræddersy noget til mig, så er det desværre ikke muligt.

Jeg kunne dog godt tænke mig at spørge jer, hvad der er det sværeste ved mine 5 ønsker?

Er det meta-identiteterne, som flere brugere kan administrere sammen? For som jeg forstår wordpress og det gode forslag til et konkret plugin, så er brugerregistrering ikke det store problem?

Jeg kan ikke gennemskue om wordpress eller andre tillader mig at definere nogle kriterier, som alle brugernes posts skal kategoriseres indenfor. For hvis nu det var muligt, så kunne jeg jo starte op uden fællesidentiteter, sådan at hver forening bare bliver én bruger (og så må deres medlemmer i første omgang deles om kodeordet), og så kan jeg jo få udviklet den overbygning, hvis der viser sig at være et reelt forretningspotentiale.

Igen stor tak for at I deler jeres viden med mig!

Bh. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave de ønskede funktioner med Drupal 7, uden at skulle programmere, men det er en avanceret installation med mange moduler, så der er meget at sætte sig ind i.

En af Drupal's stærke sider er at du kan oprette indholdtyper, som du selv definerer, lave udtræk med views og sætte brugerrettigheder på de enkelte indholdstyper med forskellige brugergrupper.

Der findes mange moduler til at udbygge selve brugerdelen.

Med et webhotel + domænenavn fra webhosting.dk, kan du komme i gang for 45 kr.

Skal du ha' siden til at se god ud, kan du købe et theme fra themeforest.net til ca. 250 kr., men du skal forvente at der nok skal laves lidt tilpasning af themet for at dække din kommende hjemmesides funktionalitet.

Held og lykke med projektet.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)