Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor i Aalborg-området søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ud!  Big Smile

Efter at have kørt firmaet hjemmefra kontoret i privaten vil jeg nu gerne lidt ud. Jeg er derfor på jagt efter nye lokaler: 2 store kontorer, et møderum plus det løse. Vi bliver 3-4 personer i første omgang.

Idealplaceringen ville være i udkanten af Nørresundby, men andet kan også bruges. Da der er en del slæben frem og tilbage må det ikke være højere end 1. sal, og der skal ikke være for langt til parkering af bilen.

Jeg kigger anturligvis ejendomsmæglerne over skulderen, men måske nogen havde kendskab til noget andet - deling af et lejemål er heller ikke en umulighed. Nogen gode bud? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:24

Hej Morten

På NOVI kan du få fine lokaler til en rimelig pris. Med i huslejen er brug af kantinen, mødelokaler, receptionist m.v. De haren afdeling i det centrale Aalborg – kaldet ”Brohuset” - er beliggende på adressen Vesterbro 102-104, tæt på opkørslen til Limfjordsbroen.

Du kan kontakte NOVI Ejendomsfond på tlf. 96 35 45 00, eller E-mail nk@novi.dk. 

Hilsen Jane
www.sun-print.dk

Se vores badge idékatalog for inspiration
Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Jane Mørch www.sun-print.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 22:53

Tak, Jane, Den var jeg opmærksom på, men har endnu ikke været omkring og kigge nærmere. Umiddelbart forekommer det mig som lidt problematsik med parkeringsforholdende, da jeg ofte er ud og ind af kontoret flere gange dagligt.

Andre bud?

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:19

Hej Morten

Her er en mulighed så vi begge bliver glade :0)

Vi er to pædagoger der søger med lys og lygte efter lejemål til oprettelse af privat dagpleje. Der er et kanon dejligt erhvervslejemål på vesterbro 21 b i stuen. Det er bare for stort og for dyrt til os alene... det er 199 m2, og der er tilknyttet parkeringsplads til lejemålet. vi er tit ude af huset, og ungerne sover til middag hver dag. Vi er der kun i dags timerne.

ville det være en mulighed????

Med venlig hilsen Karin

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34

hej igen.

der er også en anden mulighed. der er kontor lokaler til leje på amalienborgvej i nørresundby. Ca 300m2, der er gode muligheder for opdeling, dem kunne vi jo også dele. 100m2 til os og 200 til dig/jer. der er gode parkerings forhold, og de står ledige nu til overtagelse. Lejen er ca 200.000 om året.

med venlig hilsen karin.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 13:15

Karin: Nej, tak. Det er vist ikke en god sammenblanding.

Men jeg leder stadig, så hvis nogen ser eller hører noget?

(var SÅ tæt på det perfekte sted, men kontrakten var lige sendt afsted til en anden. Den er dog ikke blevet underskrevet endnu, så håbet lever stadig...) 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 09:56

Jubii, vi fandt noget!

I skal nok høre nærmere, når det hele falder på plads. Vi fandt 'det gode sted', men der var lige flyttet nogen ind i et midlertidigt lejemål. Deres kontor lå lige under en lejlighed der brød i brand, så de skulle lige 'opbevares' et par måneder. Det kan jo lige give anledning til et par tanker om fornuftige rutiner med sikkerhedskopier...   Zip it!

Men under alle omstædigheder er domicilet nu fundet, tak til de der kom med forslag både her og andre steder.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 23:55

DAMN! Nu troede vi lige...

Vi havde 14 dage til at komme et endeligt svar (vi skulle lige have styr på noget selskabsdannelse) til ejedomsmægleren og de udløb i fredags. Nu er tid jo som bekendt ikke en overskudsvare hos ret mange iværksættere og det gælder også os. Så først tirsdag fik jeg sendt en mail til ejendomsmægleren om at vi var klar til at skrive under. Idag kontaktede vi dem så telefonisk (da var der stadig ikke svaret på mail) - og fik at vide at de havde lejet det ud til en anden!Angry

Jeg blev ganske enkelt raaasende og heldigvis var det ikke mig, der ringede til dem. Da vi fik lejemålet forevist lavede jeg aftalen om de 14 dage med ejendomsmægleren og gjorde endda et stort nummer ud af at sige, at hvis der nu gik mere end 14 dage, så måtte han endelig kontakte os. Vi havde travlt på det tidspunkt og det er kun blevet værre/bedre.
 Men han har altså valgt at lade nogle andre få lejemålet uden overhovedet at tage kontakt til os.

Jeg vil helst ikke handle mere med den ejendomsmægler - men det bliver svært at undgå, for de sidder solidt på markedet for erhvervslejemål i Aalborg. De tre andre mulighder vi har fundet, er alle ved den sammemægler.

Øv, øv og atter øv! og så et dybt suk...

For vi skal jo have fundet et sted og være og har ikke 'råd' til at være knotne. Så i morgen skal jeg have lavet aftaler om fremvisning af alternativerne, og ih, hvor jeg dog glæder mig!  Wink

Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:12

Hej Morten,

Der er et lækkert lokale på Boulevarden i 9000, som du evt kan bruge.

http://www.aalborggrundejerforening.dk/dk/ledige_lejligheder/erhverv/boulevarden_-_220-22001-8-8.htm

Det består af:

- stor entre

- 2 store rum i åben forbindelse, men med en foldedør.(således at det ene rum kan bruges som møderum

- gang med opbevaringsmuligheder

- et mindre rum med lavt til loftet. (ligger over en port)

- toilet

- større køkken

- kælderrum

Mit kendskab til lokalet, er fra den nuværende lejer, som er en god ven.

Håber det udvider dine muligheder.

Keep the smile :)

Carsten

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 16:01

Tak for det, men vi leder efter noget på 2-300 m2. Vi bliver 6 til at begynde med og der skal være plads til at udvide med 1-2 mere. Samtidig skal vi bruge plads til et værkstedsbord.

Derudover kommer så, at vi skal have parkering i umiddelbar nærhed (læs: udenfor hoved- eller bagdør) samt være i stuen eller første sal.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)