Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en iPad, så har jeg måske et problem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har fået af vide af min datter, at visningen af min hjemmeside (gratis-boligannoncer.dk) ikke fylder hele skærmen på hendes iPad, hvad den har gjort før.(jeg har måske lavet noget om, der kan være årsagen til det??)

Den putter sig ligesom i siden af skærmen. Er der noget galt, og er der i så fald nogen der har et bud på hvorfor?

På forhånd tak.

Mvh. John.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 12:24

Hej.

Din side står ikke i midten, men er blot flyttet over i venstre side af skærmen og så er der meget baggrund i højre side.

Mange hilsner

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24

For at få en optimal visning på alle enheder skal du lave din hjemmeside responsive, så den tilpasser sig de forskellige opløsninger på de enkelte enheder.

Mange benytter 960 gs til deres responsive webdesign.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 12:37

Tak for jeres svar.

Mads Herlev:
Din side står ikke i midten, men er blot flyttet over i venstre side af skærmen og så er der meget baggrund i højre side.

Ja, og det er det, som den ikke har gjort før. Det undrer mig meget, hvad det skyldes. Jeg har testet lokalt i de fire mest brugte browsere, og der ser det ok. ud ?

Tilføjet:

Jeg har nu sat en meta-kode på min forside, som en test, der gerne skulle centrere visningen. Virker det monstro ?

Tak igen.  John.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 17:11

Det lader til, at jeg nu har løst problemet. Så hvis det har nogens interesse, så skyldtes fejlen:

Et transparent billede (klik logo i toppen), som er i en <DIV>. Denne var sat til en bredde, som gav et overflow Embarrassed Problemet var kun for visning i iPhones og Ipads.

Og han levede lykkeligt til hans dages ende Smile

/John.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)