Igennem det sidste år, har vi hjulpet med at udvikle flere små elektronik konstruktioner, et komplet produkt er det også blevet til. Tjek www.sensorclip.dk Vi vil gerne tilbyde alle jer Amino'er der går med den gode ide til et elektronik produkt, at de første 10 udviklingstimer er gratis. Dette vil i praksis betyde at de første prototyper kan produceres for de materialer der indgår. Ved lidt større opgaver, hvor der skal bruges mere end 10 timer, finder vi en skarp pris på opgaven. Vores elektronik konstruktører har stor erfaring inden for udvikling af microcontrollere og deres tilhørende SW. Hvis du skal have udviklet et helt produkt, så kan vi også hjælpe med det. Kontakt os her via Amino for at benytte tilbuddet. Mvh Morten:-) |
Hej Morten
Jeg er ved at udvikle et nyt produkt, som skal bruge nogle af de samme funktioner som jeres sensorclip projekt. (Projektet ser iøvrigt utroligt spænende ud!)
Jeg har styr på den mekaniske konstruktion af mit produkt, men jeg har ikke den store erfarring ifbm. elektronik udvikling. Jeg søger derfor en samarbejdspartner der kan hjælpe mig med både udvikling og produktion af software og print.
Jeg har først set dit indlæg her på amino idag og eftersom det er et godt stykke tid siden du har skrevet indlægget, forventer jeg ikke de gratis udviklingstimer. Jeg er mere interesseret i at finde en troværdig samarbejdspartner. ;-)
Du må meget gerne skrive til mig på:
mads@ipart.dk
eller ringe på: 51905333
Med venilg hilsen
Mads Vestergaard Krøgholt