Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kreativ pige uden IT-kundskaber der vil lave et online magasin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode råd ønskes.

Jeg har en tæske lækker interiør butik og en Facebook side med en masse skønne og aktive LIKERS og nu vil jeg lave et online katalog med  skønne fotos  af mine varer i butikken med tekst + priser.

Jeg har søgt på nettet og  set lidt på ISSUU, ja det forstod jeg så ikke en dyt af, ikke mit speciale.

Det letteste er nok  at  betale mig fra det, at få en grafiker til at sætte de smukke fotos op jeg har lavet, men nej, VIL gerne selv bruge mine ressourcer på det og lærer det, men hvor og hvordan ?

Jeg  barsler også med en webshop, så det hele hænger sammen, butik, Facebook og webshop, har fået et tilbud på kr. 10.000  for at få det overordnet lavet, er det en ok pris ?

Glæder mig til at høre fra jer og takker på forhånd

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 02:02
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:08

Istedet for at have et online katalog plus en webshop, vil jeg absolut råde dig til at kombinere de to. Tiden er til e-handel, og et online katalog hører fortiden til.

Du kan sagtens få lavet en webshop, som også er lækker at se på, og hvor du selv kan lægge billeder og skrive tekster til dine varer, samt evt. kombinere med en blog, som er koblet op på Facebook.

Er 10.000 en ok pris?, er umuligt at svare på Smile Det kan være et kup - eller det kan være penge ud af vinduet. Det kommer an på SÅ mange ting.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er forholdsvis nemt at lave. Du kan også selv gå i gang med det.

Jeg ville bygge noget simpelt og enkelt, som ikke køre på noget open source crap. Derved sikre du dig mod langt de fleste hacks. Alle der starter ud med at lære at sådan noget, går næsten altid efter open source systemer, fordi du har alt source kode til rådighed, og derfor er det ret enkelt at finde svagheder. Du kan bare søge her på Amino og se hvem der bliver hackket...

Simplet og enkelt er vejen frem Big Smile

De 10.000 kr. lyder meget normalt hvis du vil have det hele lavet fra bunden, med betaling fra e-pay og integration med facebook. Men hvis de 10.000 kr. er for noget der bygger oven på noget open source, så ville jeg nok se mig om efter noget andet.

Just my 2 cents Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)