Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter/job i fodboldens verden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Hermed mit første af forhåbentlig mange indlæg herinde. Søgte efter et fornuftigt forum for nuværende, men specielt også kommende iværksættere, og faldt over www.amino.dk.

Jeg søger egentlig bare lidt inspiration til jobmuligheder indenfor sportens verden. Om det så er som iværksætter eller som ansat er sådan set ligemeget. Fodbold er min helt store passion, så derfor ville det være ideelt for mig at arbejde i denne branche.

Derfor vil jeg høre om der er nogle af jer som har en ide til et iværksætterprojekt, eller en jobmulighed?

Mvh Fensbæk

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:45

Hej Fensbæk,

det er en svær branche du vil ind i.

Jeg har selv arbejde som elitetræner og i administartionen i en fodboldklub. Der er dog sådan at mange job en den verden,

bliver besat via netværk og derfor sjældent slås op. Men jeg vil råde dig til at kontakte / skrive en uopfordret ansøgning til alle

de klubber/ virksomheder du finder interessant og så bare klø på.

En anden gylden vej ind i sportens verden kunne være uddannelse.

f.eks. serviceøkonom fra Det danske handelsakademi i Randers

eller markedsføringsøkonom fra Teitgens skolen i Svendborg.

Held og lykke med din jagt.

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:49

Ja, jeg har godt tænkt over den uddannelse i Randers. Læste om den i går, og det virker som en god vej ind. Jeg er dog så heldig at min fars firma er sponsor for AGF, så han kender en del af de folk som sidder derinde.

Men jeg må jo bare klø på og se hvad der sker.

Tak for svaret.

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)