Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

integrere webshop (http://www.wannafind.dk/webshop/) med enten c5 online eller nav online?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort om virksomheden. 

www.bystroom.dk vi sælger pusletasker, ventetøj, clutches mm. Vi har både egen webshop og sælger herudover til detailbutikker. 

Nuværende setup: Vi fakturerer i E-conomic og bogfører alt i C5. Vi har webshoppen ved openbiz box. Webshoppen har vi idag kun på dot dk

Ønsket setup: webshop hos wannafind som er fuld integreret med enten C5 online eller Nav online, Hvor vi kan nøjes med at oprette varer i enten shoppen eller direkte i økonomisystemet.  webshoppen vil vi gerne have udbredt i flere lande, i første omgang Norge, Sverige og Tyskland. 

Jeg har selv erfaring gennem tidligere arbejde hos revisor med C5 (derfor mit umiddelbare valg) Jeg har desværre yderst begrænset kendskab til debitor og kreditor funktionerne, men ved dog hvad de går ud på :-)

Mit spørgsmål er om vi skal vælge en C5 eller Nav løsning?

Ved godt Nav i første omgang er lidt overkill, men hvis vi alligevel indenfor et par år bliver tvunget til at opgradere, så kan det vel godt forsvares at vælge den fra start og prisforskellen mellem C5 og Nav online er vist ikke mere end godt 100 kr om måneden. Jeg har kigget lidt i en demoversion af Nav online og synes interfacet er meget anderledes end hvad jeg er vant til.

Mine ønske til det nye økonomisystem er at jeg på sigt gerne vil have så mange automatiserede standarder implementeret. Herudover er det et krav at vi skal kunne håndtere filudvekling enten via oio eller edi. 

Jeg ved meget lidt om hvad et eventuel kreditormodul kan bidrage med, men har lidt tanker om at det evt kunne importere regninger fra eksempelvis pdf filer som så senere kan sendes til bank for betaling.

Så er der nogen der har erfaringer med henholdsvis debitor og kreditor funktionerne og hvad jeg med fordel kan tænke på i forbindelse med opsættelsen af det nye system? 

Evt. Nogen i Århus området der vil vise deres Nav Online eller C5 online løsning frem og vise lidt om mulighederne og brugen heraf?

På forhånd tak

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Rico_Nielsen  tak for tippet, det vil jeg stærkt overveje.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)