Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksus kontorstole - UDSALG

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi er ved at rydde op på lageret og sælger ud af de sidste restpartier vi har af nogle modeller. De skal bare væk, så nu har du virkelig mulighed for at gøre en god handel.

Nogle af stolene har stået som demo/udstilling, andre er stadig i original emballage, men fælles for dem alle er at det er kontorstole vi står 100% inde for - og så er de super fede.

Mangler du en kontorstol til kontoret eller hjemmet? Se hvad vi har tilbage. Det er efter FØRST TIL MØLLE princippet.

1) Nexus Comfort aka "Flyderen" - vi har 2 stk. Pris 1750x moms afhentet i Roskilde

En suveræn luksus læder kontorstol i det blødeste læder. Enormt komfortabel.

2)GROS.

Super stilfuld og elegang chefkontorstol med krom stel og flotte armlæn. Selvfølgelig polsteret med læder i bedste kvalitet Smile 

Haves 2 stk. Pris 1700 x moms afhentet i Roskilde

3) Sinclair+ 

Elegant designer kontorstol med lav ryg, så den ikke fylder meget i landskabet. Bemærk de formstøbte armlæn, der giver et helt unikt look. Passer fx rigtig godt til hjemmekontoret. 

HAVES: 4 stk. Pris ved 1 stk. 700,- Tag alle 4 for 500kr/stk - x moms afhentet i Roskilde

5) FUTURA TM

Stor stol i lille format. Sjældent har jeg set en stol med så mange ergonomiske features i så flot og kompakt et design.

Stolen indeholder bl.a. vægtregulering, lændestøtte, multi-justerbar armlæn der både kan vinkles, og ændres i højden. Det PERFEKTE valg vil du vil have en god kontorstol med fokus på ergonomi uden at den skal fylde hele lokalet

Pris 1500 x moms afhentet i Roskilde - haves: 1stk

6) ComfortBoss XL

Kontorstol eller lænestol? Ja det kan være svært at se forskel, for den har alle fordelene fra en lænestol:

Stor

Komfortabel

Ryglænet kan ligges ned

.. oma.

Den er betrukket med læder - og så er der hjul på så du kan bruge den på kontoret. Dette er stolen til CHEFEN der ELSKER at sidde godt.

Der er en mindre ridse på armlænet, men det er uden betydning. Prisen er også herefter, nemlig kun 2000 x moms afhentet i Roskilde. OBS har kun 1 af denne model

7) FREE TM - Blå

Den ser ikke ud af meget, men alle der prøver den bliver overrasket over graden af komfort. Man sidder simpelthen overraskende godt. Man kan roligt sige at skindet bedrager, for dette er virkelig en stol der vil overraske. Faktisk vil jeg give "KomfortGaranti" på den. DU VIL BLIVE OVERRASKET over komforten.

Pris: 700,- x moms afhentet i Roskilde

Haves: 1 stk demomodel

ER DER NOGEN SPØRGSMÅL er de altid velkomne. Du er også velkommen til at prøve alle stolene hos os i Roskilde, men jeg vil ikke reservere nogen, så det er efter "først til mølle princippet"

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at svare på nogle af de spørgsmål jeg har fået pr PM

- Jo de kan godt sendes. Koster ca 100kr afhængigt af model

- Jo der er reklamationsret på

- Nogle af stolene er 100% nye, andre har stået som demo. Jeg har vist skrevet det under hver enkelt model :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret i 1. eller 6. kan de skilles ad i så små stykker at de kan være i en Fiat500?

Er det muligt at komme forbi i weekenden og se/prøve dem? Jeg har en bred røv og vil gerne være sikker på den passer :D

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor højt kan sædet på 1'eren komme op ? :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg kunne godt være interesseret i 1. eller 6. kan de skilles ad i så små stykker at de kan være i en Fiat500?

Er det muligt at komme forbi i weekenden og se/prøve dem? Jeg har en bred røv og vil gerne være sikker på den passer :D

Nr 1 kan godt være i en Fiat500, da fod og armlæn endnu ikke er monteret. Blot til info, så er den brun - det er vist lidt svært at se på billedet her på Amino

Nr. 6 kan vist ikke skilles så meget ad, og det er en STOR stol, men jeg skal lige tjekke op på det.

Du er velkommen forbi i weekenden - blot vi lige aftaler et tidspunkt :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Hvor højt kan sædet på 1'eren komme op ? :)

Mvh.

Lars Thomsen

Hej Lars

Er du da en høj mand?? Smile

Højden er vist 53cm, men jeg har nogle andre gaslifte liggende som er en del højere hvis du har behov for dette :)

Stolen er brun - blot til info da jeg ikke synes det fremgår så tydeligt på billedet her på Amino...

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg kunne godt være interesseret i 1. eller 6. kan de skilles ad i så små stykker at de kan være i en Fiat500?

Hej igen Mikkel

Nr 6 kan skilles ad i 2 dele så sæde/ryglæn/armlæn er 1 del, fod, gaslift og hjul er en separat del, så jeg tror godt vi kan få den ind i en F500 Smile

Hilsen Morten

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Lars

Er du da en høj mand?? Smile

Højden er vist 53cm, men jeg har nogle andre gaslifte liggende som er en del højere hvis du har behov for dette :)

Stolen er brun - blot til info da jeg ikke synes det fremgår så tydeligt på billedet her på Amino...

Hilsen Morten

Ja, 195 af de store. Sidder simpelthen af H til på de fleste stole, fordi de kun kan komme op i omkring 50cm - som den her så også kun kan.

Har du nogle lignende - i sorte - der kan komme op i 60cm?

Mvh.

Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende mig en mail med et telefonnummer i? Så kommer jeg forbi imorgen? mikkel@mikjaer.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
Har du nogle lignende - i sorte - der kan komme op i 60cm?

Hej Lars

Ja det er ikke noget problem. Det er bare at skifte gasliften til en der er større, så det kan vi gøre med alle stolene. Tag et kig på www.istol.dk - der er frit valg - de kan alle kommer så højt op du ønsker det Smile

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)