Tusind tak for din feedback René.
Hvor oplevede du helt præcist dette? I checkout/kurven eller andre steder på siden?
Jeg har ingen problemer med hastigheden her. Jeg har pingdom koblet på også, og der viser "Response Time Report" ganske fine tal. Igen, var det i kurven eller generelt?
Den fejl kan jeg ikke fremkalde selv. Det virker fint her, også uden at acceptere. Hvilken browser bruger du?
Det lyder ikke godt. Det er sådan noget jeg ikke vil have sker. Jeg kan dog ikke selv fremkalde fejlen. |
Hej Brian
Brian Larsen:Hvor oplevede du helt præcist dette? I checkout/kurven eller andre steder på siden?
Jeg oplevede fejlen da jeg trykkede varen i kurven, og da jeg trykkede til kassen.
Brian Larsen:Jeg har ingen problemer med hastigheden her. Jeg har pingdom koblet på også, og der viser "Response Time Report" ganske fine tal. Igen, var det i kurven eller generelt?
Det var primært da jeg var inde i kurven jeg syntes jeg oplvede det.
Brian Larsen:Den fejl kan jeg ikke fremkalde selv. Det virker fint her, også uden at acceptere. Hvilken browser bruger du?
Jeg bruger Google Chrome, bagefter prøvede jeg ogse med explore, og der kunne jeg så godt trykke handelsbetingelserne frem før jeg accepterede dem.
Brian Larsen:Det lyder ikke godt. Det er sådan noget jeg ikke vil have sker. Jeg kan dog ikke selv fremkalde fejlen.
Det er klart, men igen, da jeg prøvede med explore blev den fint vist. Prøvede også en gang mere i Chrome, og der kom den frem som den skulle, så det var kun den første gang.