Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at teste checkout

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din feedback René.

rene2690:
1. Jeg oplevede mange udfald hvor siden står og tænker i 10-20 sekunder før den reagere på mine tast.

Hvor oplevede du helt præcist dette? I checkout/kurven eller andre steder på siden?

rene2690:
2. Syntes generelt siden virker lidt langsom i det, det var i hvert noget som kunne få nogle til at springe fra når de var ved at købe.

Jeg har ingen problemer med hastigheden her. Jeg har pingdom koblet på også, og der viser "Response Time Report" ganske fine tal. Igen, var det i kurven eller generelt?

rene2690:
3. Jeg kunne ikke få lov at læse handelsbetingelserne FØR jeg havde accepteret dem, prøvede jeg at læse dem før jeg havde checket af i boxen stod der den ikke kunne oprette forbindelse til databasen, det kunne den så godt da jeg havde checket af i boxen.

Den fejl kan jeg ikke fremkalde selv. Det virker fint her, også uden at acceptere. Hvilken browser bruger du?

rene2690:
4. Første gang jeg forsøgte med en ordre fik jeg ikke vist betalingsform. Der var altså ingen måde at vælge betaling på. trykkede jeg så på knappen "Til betaling" i bunden, fik jeg fejlen at jeg skulle vælge betalingsform før jeg kunne gå videre. Den blev så vist da jeg opdaterede siden. (jeg skulle så taste alle oplysninger igen, en lidt irreterende fejl)

Det lyder ikke godt. Det er sådan noget jeg ikke vil have sker. Jeg kan dog ikke selv fremkalde fejlen.

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:31

Hej Brian

Brian Larsen:
Hvor oplevede du helt præcist dette? I checkout/kurven eller andre steder på siden?

Jeg oplevede fejlen da jeg trykkede varen i kurven, og da jeg trykkede til kassen.

Brian Larsen:
Jeg har ingen problemer med hastigheden her. Jeg har pingdom koblet på også, og der viser "Response Time Report" ganske fine tal. Igen, var det i kurven eller generelt?

Det var primært da jeg var inde i kurven jeg syntes jeg oplvede det.

Brian Larsen:
Den fejl kan jeg ikke fremkalde selv. Det virker fint her, også uden at acceptere. Hvilken browser bruger du?

Jeg bruger Google Chrome, bagefter prøvede jeg ogse med explore, og der kunne jeg så godt trykke handelsbetingelserne frem før jeg accepterede dem.

Brian Larsen:
Det lyder ikke godt. Det er sådan noget jeg ikke vil have sker. Jeg kan dog ikke selv fremkalde fejlen.

Det er klart, men igen, da jeg prøvede med explore blev den fint vist. Prøvede også en gang mere i Chrome, og der kom den frem som den skulle, så det var kun den første gang.

Tilmeldt 7. Apr 13
Skrevet kl. 01:10

Tak for dine svar René, og den tid du brugte på at hjælpe - jeg går videre med det :)

Tilmeldt 7. Apr 13
Skrevet kl. 16:28

Er der flere der lige vil give en hånd med her? Så ville jeg blive superglad! :)

Fra Odense
Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 27
Fra  OnkelBillig.dk Skrevet kl. 16:51

Synes at indkøbskurven er let at finde rundt i og meget enkelt. Måske lidt irreterende med de tykke sorte streger. 

Jeg har forresten sendt dig en besked til din shop angående designet og prestashop. :)

Venlig hilsen Simon

Tilmeldt 7. Apr 13
Skrevet kl. 17:04

simlath:

Synes at indkøbskurven er let at finde rundt i og meget enkelt. Måske lidt irreterende med de tykke sorte streger. 

Jeg har forresten sendt dig en besked til din shop angående designet og prestashop. :)

Venlig hilsen Simon

Tak for feedback Simon. Har svaret på din email :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)