Hej Amino. |
Hej
Jeg kan måske hjælpe dig , men du må gerne sende mig en mail på rb@sport-direct.dk , hvad det er mere præcis du søger :-)
Hej Amino. |
Hej Jeg kan måske hjælpe dig , men du må gerne sende mig en mail på rb@sport-direct.dk , hvad det er mere præcis du søger :-) |
Hej Jeg kan måske hjælpe dig. Send mig en mail på mgs@mmmarketing.dk Morten |
Hey, Hvis du endnu ikke har fundet en leverandør, har jeg her nogle gode som er placeret i UK. http://www.wovenlabelsuk.com/designer-labels/custom-woven-labels/ Du må have en forsat pæn dag! :) Mvh, Frederik |
Nilorn lever af det - 70 23 16 23 - tal med f.eks. Michael Seedorf eller Jette M - men enkeltvis - du mener forhåbentlig ikke 1 stk, for det vil jo være dyrt. Regn med ikke under 1-2000 stk afhængigt af størrelsen, og så kan du sagens få dem klippet og bukket osv lige til at sy ind i det du vil. Ofte vil man dog sy etiketten i samtidigt med produktionen af tøjet for at få den med ind i en søm - Husk også, hvis du ikke har det, at få varedeklaration (ofte standard) og evt str. mærke med De nævnte mærker til børn (så de kan finde tøjet igen i børnehaven) hedder normalt "navnebånd - og mon ikke også de kan klare den hos Nilörn men - det ligner jo det det er = navnebånd - hvor en egentlig etiket jo har flere muligheder farvemæssigt - størrelsesmæssigt og logo mæssigt vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com