Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhed skal jeg gå i gang med når følgende skal være opfyldt??? Og hvordan har du gjort det ????

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne start op ved siden af mit job og se  hvor det bærer hen samt om det er det jeg skal lave fremover.

Jeg vil gerne sælge fysiske varer og minimere min risiko så jeg ikke starter med at smide f.eks. en kvart million efter det - det kan blive dyre lærepenge.

Hvordan har DU gjort - ja dig der har startet ved siden af job og som måske i dag har succes eller er glad for at have det ved siden af?

Jeg er ret grøn på dette men da det i 10 år har været min drøm at have en webshop så må tiden være nu. Jeg har haft god succes i det private erhvervsliv og har et par gode uddannelser med i bagagen men søger nu at være min egen chef (efter 10 år som leder for mange folk) og søge at skabe min egen succes - som jeg har drømt om hele livet.

Hvordan ville DU gribe det an???

Pft. og jeg er forresten interesseret i partnerskaber hvis der er et rigtigt match med dig som person og den forretning du driver.

Ser frem til at hør fra jer

Michael

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2124
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan har DU gjort - ja dig der har startet ved siden af job og som måske i dag har succes eller er glad for at have det ved siden af?

Hej InterUnited

Jeg var ansat i et firma, der knagede lidt. Jeg blev spurgt om jeg ville skyde kr. 500.000 (i et I/S). Jeg så regnskaberne og takkede "pænt" nej.

Da salget gik godt, men leveringen fra firmaet var meget dårlige, fattede jeg mistanke.

Jeg satte mig ned en lørdag og lavede logo, brevpapir, hjemmeside osv.

Fredagen efter var der økonomimøde med den, der havde kautioneret for flere mio. Han kunne jo tale stolper op og døre ned, men når pengene ikke var i kassen, så kunne vi sælgere løbe spidsrod og stadig ikke få tilfredse kunder.

Jeg skulle fortælle min opfattelse. Den bestod i en opsigelse.

DET KUNNE JEG KLARE BEDRE.

Jeg fik oprettet firma (ApS) og skulle 2 dage efter opsigelse aflevere firmabil og telefon.

Fejl: Mine kunder ville handle med mig, derfor blev jeg kontaktet privat. I løbet af 4 - 5 dage fik jeg 30 kunder.

Inden firmaet startede, var hele min kundekreds oprettet ved mig

Jeg har gjort nogle erfaringer, der har kostet mig mange penge, som jeg har fortalt i andre indlæg.

Men når det er sagt: Så kører det nu. Jeg opsøger ikke selv nye kunder, de finder mig. Det gælder både store og små.

Håber, at dette var til lidt hjælp.

Johnny

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)