Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for top of the line Webshop system

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver nogle succesfulde webshops, som efterhånden har nået størrelser hvor de gamle shopløsninger der er valgt i tidernes morgen ikke helt er gode nok længere.

Jeg skal derfor have købt/udviklet et nyt effektivt webshopsystem og det skal være fra øverste hylde.

Kravene til systemet er:

-          Det skal være nemt at udbygge systemet med mange custom elementer. Og udbygningerne skal kunne foretages af vores udenlandske programmører.

-          De fleste af de produkter vi sælger er meget kundetilpasset, så vores webshops, kan ikke presses ned i et standardsystem uden store tilpasninger og udviklinger.

-          Systemet skal køre vores nuværende 3 webshops, og det skal være super nemt at tilføje nye webshops.

-          Vores webshops er internationale og skal være på mange sprog.

-          Den skal kunne sammenkobles med vores erp- / økonomisystem som er SAP business one.

-          Den skal køres sammen med vores consigner fragtsystem.

-          Derudover skal den kunne alt det de bedste webshop på markedet kan + lidt mere.

Jeg er både åben for at købe et stort og dyrt færdigudviklet system, og bygge alle vores custom elementer på det, eller starte med en billig open source cms system og så bruge hundredvis af programmørtimer på at bygge videre på det.

Er der nogen der kan komme med anbefalinger til hvordan jeg kommer videre i processen og evt. hvem der kan udvikle/sælge mig et sådan system?

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 28
Fra  GSM Alarm Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg ville vælge at bygge mit eget, helt fra bunden. Det ser ud til i har erfaringen med webshops og har større krav nu end et standard system kan levere. Specielt fremadrettet tror jeg det er en bedre løsning i forbindelse med integration til tredjeparts systemer samt det at understøtte jeres forretning både på et operationelt niveau men også strategisk.

GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lejer,

Umiddelbart vil jeg sige enten Magento, grundet dets meget store fleksibilitet - eller så få udviklet jeres site fra bunden.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal snak med 

http://www.commercegruppen.dk/

om en magento løsning

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Det er helt klart med i overvejelserne at bygge det hele op fra bunden. Som i siger har vi rigtig store krav, og vi affinder os ikke med begrænsninger i standardsystemer.

Men på den anden side vil vi nødig bruge krafter på at udvikle alle standard elementer i en webshop.

Hvis i har et forslag til et firma eller person der har erfaring med komplicerede webshop udviklinger vil det være super med et par kontakter.

Igen tak for svarene, jeg håber der kommer flere gode input.

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Fra  Dansk Handels Consult Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Magento er en mulighed i din verden, så tror jeg at jeg selv ville gi i dialog med  www.wexo.dk 

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

René Bauer:

Hvis Magento er en mulighed i din verden, så tror jeg at jeg selv ville gi i dialog med  www.wexo.dk 

Jeg vil tilslutte mig René. WEXO er et af de bedste Magento huse i DK og vi har kun positive erfaringer med dem.
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lejer:
Hvis i har et forslag til et firma eller person der har erfaring med komplicerede webshop udviklinger vil det være super med et par kontakter.

Du er velkommen til at fange mig på: 28 43 10 10

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

René Bauer:
Hvis Magento er en mulighed i din verden, så tror jeg at jeg selv ville gi i dialog med  www.wexo.dk 

Jeg er ikke så teknisk stærk, som i nok kan hører, så jeg er åben for alle forslag, blot det lever op til mine forventninger.

Jeg vil prøve at tage fat i de foreslåede bereauer. I må endelig komme med flere forslag til nogen jeg skal kontakte, eller ideer til hvordan jeg kommer videre i processen.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)