Hej alle sammen. Jeg er en ung pige på 18 år, som rigtig gerne vil finde et job i USA når jeg er blevet student i 2014. Jeg har været inde på flere hjemmesider for at finde noget, men de krævede alle en form for uddannelse som jeg desværre ikke har :( Jeg kunne rigtig godt tænke mit et job i Californien, da jeg har familie der og dermed har mulighed for at bo ved dem, hvis jeg ikke kan finde et andet sted at bo. Jeg har tænkt over at blive Au pair, men tror desværre ikke lige at det er mig. Så jeg ville lige hører om der var en venlig sjæl som kunne hjælpe mig videre? Jeg har før hørt om firmaer som har hjulpet folk med at komme til USA for at arbejde for dem der, men jeg har desværre svært ved at finde et firma som kan hjælpe mig. Så vis der er en som er lidt klogere end mig på dette punkt så vil jeg sætte stor pris på hjælpen :) på forhånd tak for deres opmærksomhed mvh. pigen der er på bar bund. |
Hej pigen, der er på bar bund :)
Jeg syntes det ville være helt oplagt at tage kontakt til din familie i Californien, og høre om de kan hjælpe dig med et job. På den måde får du også et job der ikke ligger længere væk fra dem end det kan betale sig at tage frem og tilbage dagligt - Californien dækker jo godt halvdelen af den Amerikanske vestkyst.
Desuden har de nok en rimelig god fornemmelse med hvad der er godt og hvad der er skidt, både i forhold til arbejde og løn.
Ellers skal du finde ud af HVOR i Californien de bor, så er det en del nemmere at finde job.
USA er et rigtig spændende land at besøge, så held og lykke med det - og med studentereksamen i 2014.
Venligst,
Bjarke