Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du har et bredt netværk i sportsbranchen? Så læs med her!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg driver til dagligt en virksomhed som primært sælger sportsplejemidler, tøj mv. til sportsklubber over hele landet. Konceptet er enkelt, men funktionelt. Det handler om at give kunderne de bedste priser, så de kan spare flest mulige penge, i forhold til deres nuværende løsning.

I den forbindelse kan det være, at jeg kan bruge lige netop DIG, da jeg søger personer med et bredt kendskab i sportsbranchen. Det kan være kendskab til sportsklubber, andre foreninger mv.

Min tanke er, at vi sammen kan finde en samarbejdsløsning, hvor du får X-antal kroner i provision for salg til den enkelte klub.

Send mig en privatbesked for, hvis det er dig, som jeg har brug for. Så kan jeg uddybe projektet og vi kan sammen finde en god løsning.

Mvh.

Rasmus

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Aalborg pleje og rengøring Aps Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg vil gerne hører lidt mere om din ide omkring salg af sportstøj, da jeg i mange år har været træner og bestyrelsesmedlem i hele Aalborg og omegn, ja jeg har ligeledes siddet i forretningsudvalget i DGi-nord som er hoved organation for hele Nordjylland, så jeg mener bestemt jeg har et godt og solidt bredt netværk til at sælge til foreninger, og de vil da gerne spare på deres tøj da jeg ved de indenfor de sidste par år er meget presset økonomisk i klubberne grundet prisstigninger på alt ny indkøb.

Jeg har også et par venner der arbejder hos Aab så evt. dette var en mulighed at prøve at sælge noget til også..

Men send mig lidt mere information så kan vi sammen se om det er noget du kunne bruge mig til at sælge lidt for dig..:)

Med venlig hilsen

Anja Levin Jensen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)