Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting - hvad skal jeg vælge nu om dage?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at der er nogle ret vigtige parametre som der ikke er blevet efter spurgt der afgør valget af host, og om det skal være webhotel, VPS eller dedikeret server.

Eksempelvis vil jeg gerne vide:

Er det en PHP eller .NET platform ?

Er det MYSQ, MSSQL eller en 3 SQL Platform der anvendes ?

Hvor stor er databasen ?

Hvor mange brugere er der idag ? (Evt hvor meget trafik der trækkes)

Hvad er det estimeret bud for voksende antal brugere ?

Hvor hurtig skal du kunne komme i luften igen ved nedbrud ?

Hvor hyppigt vil du kunne genskabe data ? (Time, Dag, Uge Nivau ?)

Hvor i verden kommer de fleste af dine brugere  fra ?

Jeg tror at når ovenstående er på plads, at det så er muligt og guide dig i den rigtige retning :) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:51

J. Nordentoft:
Umiddelbart tænker jeg, at produktet virker bedst til folk med en del teknisk knowhow. Kan du af -eller bekræfte det?

Det er egentligt et rigtigt godt spørgsmål, heller ikke lige til at besvarer. På den ene side, så tilbyder Cloud en masse muligheder, så det kan være utroligt svært at overskue. På den anden side, så sigter stort set alle mulighederne efter at løse tingene nemmere og billigere end tidligere.

I dag har jeg svært ved at få øje på ulempen ved at vælge en Cloud-løsning, fremfor de almindelige hostere. Fordi dækker fuldstændigt hvad de almindelige hostere tilbyder, til en attraktiv pris (som indtil videre har automatisk nedjusteret sig selv). Den dag man så ens løsning så løber ind i et problem som f.eks. kræver en kø eller en lineært skalerende database, så er de lige ved hånden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Hej Lundsby

Kan du forklare mig hvad forskellen på hosting løsninger og cloud løsninger er?

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:44

Ja hosting ER en jungle, og der kan holdes hele konferencer om emnet, og tonen kan udvikle sig voldsomt. Måske er man nødt til at prøve sig frem...hvor om alt er, så er den bedste hosting løsning, der hvor man får en god behandling og god service.......nogen er til Per og andre til Poul :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)