Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting - hvad skal jeg vælge nu om dage?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad anbefales der at vælge af hosting løsning til et forum med henblik på stigende trafik og medlemmer og krav om nok plads, tilstrækkelig sikkerhed, mest oppetid etc., nu om dage?

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 13:57

Ja synes justworks har nogle rigtig gode løsninger :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 14:05

Lucca:
Ja synes justworks har nogle rigtig gode løsninger :-)

Ret svært at få øje på hosting mellem deres produkter?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:07

Der er mange løse variabler her. Hvor meget 'stigende trafik'? Hvor meget plads mener du at du har behov for? Hvad er 'tilstrækkelig sikkerhed'? 

Hosting er nemt at finde, men det er jo ret relevant at vide hvad du mener du har behov for.

Hvilken forumsoftware snakker vi om? Hvilken type server leder du efter? Skal du have hjælp til at drifte dit forum?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 14:08

De laver special løsninger på deres løsninger så det er tilpasset deres kunder :-) du kan evt. Smide dem en mail eller et kald og hils fra mig;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej

Send gerne en PM med nogle detaljer, så hjælper jeg dig med at finde noget, gratis :-) Det ER en jungle.

Christian

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 20:30

danstorm:

Der er mange løse variabler her. Hvor meget 'stigende trafik'? Hvor meget plads mener du at du har behov for? Hvad er 'tilstrækkelig sikkerhed'? 

Hosting er nemt at finde, men det er jo ret relevant at vide hvad du mener du har behov for.

Hvilken forumsoftware snakker vi om? Hvilken type server leder du efter? Skal du have hjælp til at drifte dit forum?

Tak for udfordringen. Det bekræfter mig i, at det er en jungle at finde det rigtige. Jeg har sendt Christian en PM, som tidligere i tråden tilbyder sin hjælp med at finde en løsning. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 20:44

Jeg har haft fasthost i et år nu, uden et eneste problem.... De har desuden super god support!

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 19
Fra  Nytweb Skrevet kl. 21:24

Hejsa

Nu er hosting en stor del af vores forretning, men skal forsøge at svare så upartisk som muligt ;)

Når vi snakker hosting idag, især for de mere trafik tunge sider, med stor mængde indhold, som feks webshops. Er det vigtigt med et hosting setup som lever op til følgende krav: (I min personlige optik)

Redundans: Hvad sker der når deres primære servere går ned, er der andre der tager over?

Backup: Sikkerhed, sikkerhed, sikkerhed. Alt for mange "siger" de laver backup, men vær sikker på de laver den ordenligt. Eventuelt kør en genskabelses test.

Recovery: Hvor hurtigt kan de gendanne din side, lad os sige deres servere andgribes af hackere, det går ud over dine data, hvor hurtigt kan de have det fikset, og hvor ligger de ansvaret? Igen... Eventuelt kør en genskabelses test.

Skalérbar: Din server kører fint nu, men hvad med den dag du pludseligt får flere tusinde samtidige kunder, måske grundet god markedsføring? De gode hostinger har et setup som automatisk skalerer op i takt med trafiken.

Support: Kan du ringe til dem og snakke med en fysisk person?

Placering: Persondataloven er ret tydelig når det kommer til opbevaring er personlig data (Kun på dansk jord), cvr, cpr med videre.

Service: Hosting er ikke kun hosting, de rigtigt fagfolk har fingrene ned i skidtet dagligt og kan hjælpe jer! Måske kender de selv Joomla rigtigt godt, eller Magento eller et af de mange andre systemer derude. Vi gør en stor ære i at vejlede og hjælpe vores kunder til bedere opsatte hjemmesider, igen aflaster det jo også vores servere, så det er en win-win. Der var jeg ikke helt upartisk, sorry!

Pris og kvalitet: Det er dyrt at være fattig!

Håber dette på den ene eller den anden måde kan hjælpe jer en smule.

Kenneth

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:29

NYTWEB:
Placering: Persondataloven er ret tydelig når det kommer til opbevaring er personlig data (Kun på dansk jord), cvr, cpr med videre.

Hvis du forsøger her at sige at persondataregistrering af danskere kun må foregå på dansk jord, håber jeg du kan henvise til lovhjemmel om påstanden?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)