Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test jeres seo

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Teksten i opfølgningsmailen er nu ændret. Jeg vil herfra gerne sige tak for din feedback og er gået videre med at gøre det klart at mailen sendes, så der ikke opstår tvivl hos flere personer fremadrettet.

Venlig hilsen

Morten Matras

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Morten.

Man ikke ikke udregne en pagerank, ikke engang via. Seomoz. Det man normalt gør er at tjekke sin pagerank via eks et plugin til ens browser. Eller via en side som denne: http://www.google.com/ig/directory?type=gadgets&url=pagerank.databot.nl/igoogle/gadget.xml

Når i sælger seo, må i se og få styr på det ;-)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Matras:
Hvordan regner du din pagerank ud?

Det er der ingen der kan regne ud, det er kun Google der kender der præcise tal med decimaler.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Der kommer ikke nogen fejl hos mig, men det virker helt urealistisk.

Min pagerank er kun 1 ifølge ét af de mest anerkendte SEO virksomheder i USA SEOMoz.

Hvordan beregner du så min til at være 3,75?

Jeg får ikke vist listen over vigtigste sider, der linker til mig?

Hvad skal du bruge min e-mail adresse til? Jeg har ikke sagt ja til mails fra dig, husk det :-)

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter også SeoMoz's. 

vh.

Mads 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har videreudviklet min beregner, så den nu giver et langt mere fyldestgørende svar. Jeg har lagt den på en ny URL:

  - seoreport.leaddoubler.com

Test og del den og lad mig høre, hvad du synes.

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ked af at sige det, det er noget skrammel. 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Søren

Tak for din feedback. Send venligst en privat besked med din feedback. Værktøjet er stadig i beta, så al feedback er velkommen. (Det gælder i øvrigt for alle andre også).

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

Tak for et fedt værktøj - et blandt mange men dette er simpelt og let at forstå.
Om det så er retvisende ved jeg ikke men det giver god information om backlinks

Så kort, godt gået

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Vi sætter stor pris på dine pæne ord. Det er helt med vilje at vi har holdt beregneren simpel. Det giver nogle en smule mere forståelse end de havde før og sikrer at flest muligt kommer igennem. Vi ved at der er nogle fejl i databasen vi bruger, specielt for nye hjemmesider.

For alle jer der stadig følger med i tråden, så er i velkommen til at hive fat i mig direkte, hvis I er interesserede i at få jeres egen beregner, så I kan begynde at høste leads selv. (Jeg har jo selv med denne beregner fået over 200 leads på basis af denne trådamino).

Det eneste vi skal bruge for at kunne lave en beregner er et regneark (eller evt. bare et oplæg).

Vi arbejder helst projektorienteret, hvor vi laver en beregner eller en landing page sammen med jer og lærer jer hvordan I selv fremadrettet kan lave jeres egne beregnere - helt selv - uden at programmere en linje kode.

Henvis til Amino, så får I et godt tilbud eller tag evt. vores gazelletest: gazelletest.leaddoubler.com for at se om I er klar til at automatisere jeres marketing...

Morten Matras

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)