Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så vandt vi melodi Grand prix! Virksomheds ideer?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Så vandt vi melodi Grand prix! Virksomheds ideer?

Der kommer masse af folk til næste år.... har vi nogle forslag til evt erhverv forbundet med denne begivenhed?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva med en sodavandsbod der hvor det foregår?

Eller hva med at skrive en bog der hedder getting through customs in Denmark, fast and easy.

Eller hva med noget hoteldrift i området.

det var lige mine ideer i første gang jeg skal nok skrive mere hvis jeg kommer på det.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Turist apps omkring Danmark eller steder at se :) iOS og Android

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eller købe en masse t-shirts med "MGP Denmark 2014" og sælg nær hvor en det vil blive afholdt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Oprette et website med praktiske informationer til udenlandske turister om selve grand prix'et, overnatningsmuligheder, spisesteder, natteliv, attraktioner i værtsbyen etc.

Fx er både esc-denmark.com, esc-herning.com og esc-copenhagen.com pt. ledige.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså allerede nu, så er der jo mulighed for produktion og salg af uofficielt merchandise - det ville jeg dog ikke gøre mig i, medmindre at de ikke selv laver noget officielt merchandise.

Ellers så har næsten alle kendte jo både deres egen parfume, tøjmærker o.s.v. Så hvis man gør nogle produkter klar, og tilbyder hende at lægge navn til for xx % af overskudet?

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi snakker Herning det skal holdes i ville et popup hotel sidde lige i skabet. Der er alt for få hoteller i området til crew og gæster .

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvem der regner paa hvor meget det er vaerd, men jeg har en mave fornemmelse der siger de tal er totalt forkerte.

Ingen i USA - Asien - Sydamerika - Afrika kender til den begivenhed, dem der ved det er lande der tapper DK for penge via EU klubben.

Naturligvis er der stadig forbrugere i EU, men jeg finder ikke Grand Prix saa stort som aviserne skriver..  

Jeg ser og oplever det fra Thailand, tror det giver en mere reel vudering at se det udefra. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

De har vist det europæiske melodi grand prix i Australien siden 1983 og samlet var der omkring 150 mio. seere i går.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

150  maa vaere ny rekord, og er saa mere populaert end superbowl. ok har sikkert taget fejl, dog har jeg 150 kanaler og kunne ikke se det i nat, var noodt til at live streame det fra Norsk tv.

In 2003, approximately 61 million people watched the Eurovision Song Contest. In 2004 some 97 million people watched, in 2005 some 91 million people watched the show. In 2006, ratings have been going up again, as approximately 102 million people saw the 51st Eurovision Song Contest in Athens. In 2007 and 2008, the contest had around 105 million viewers, in 2009 some 125 million people tuned in.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)