Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på re-design af webside inkl. oversættelse

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminos

Vi leder efter en partner der kan give en pris på følgende. Vi har brug for en reel pris fra en partner der kan levere en komplet løsning og som har erfaring fra tidligere samme løsninger / e.com løsninger.

Opgave:

1) Re-design af en eksisterende wordpress blog placeret på et xxx.wordpress.com side

2) Oversætte alle posts og sider fra dansk til engelsk og spansk 

3) Sikrer solid SEO og Search Engine tilmelding / placering i vigtige engelsk og spansk-talende lande

4) Bloggen skal flyttes til et .com domæne & webhotel 

5) Default sprog skal være engelsk, og så skal man kunne vælge dansk og spansk 

6) Stærk intern søgefunktion

7) Let at opdatere og fremtidigt samarbejde af oversættelser af nye tekster og blogindlæg fra dansk til engelsk og spansk

8) Det nye design skal være professionelt og tilgodese alle browsere og være responsivt / brugbart på mobile platforme

10) Bloggen henvender sig til private mennesker og har præg af en "gør-det-selv-artikler-blog" - hvor man kan søge og finde råd, tips, artikler osv. om et specielt emne og een særlig niche, gavnligt i hele verden

11) Mulighed for micro betaling med Paypal, så brugeren kan købe Premium content, artikler, video-guides mm.

Nuværende tilstand:

Alm. wordpress blog placeret på wordpress subdomæne xxx.wordpress.com

Nuværende fantastisk SEO placering på nøgleord (nr. 1 -5) i DK

Nuværende wordpress tema er Twenty Ten

Bloggen indeholder 5 posts

Bloggen indeholder 33 sider

Bloggen indeholder 49 relevante kommentarer fra besøgende der roser bloggen (skal beholdes og versioneres)

Skriv pris-oplæg eller email til nytlivnu@live.dk

På forhånd mange tak

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 18. Apr 12
Skrevet kl. 06:04

hehe ja :)

Det gjorde jeg og fik også gode svar der. Men tak!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:23

Det lyder som et projekt for et etableret bureau. Oversættelse, udvikling og SEO er tre områder hvor man som oftest vil dele dem op som værende specialer.

Som freelancer er mit speciale udvikling - jeg har dog SEO under huden mens jeg udvikler, men når et projekt kræver stor SEO opmærksomhed henviser jeg altid til mit netværk. Oversættelse ville jeg ikke røre med en ildtang - det er jeg slet ikke stærk nok i.

Og jeg tror mange freelancere har det på samme måde. Ved at bruge et bureau vil du nok få gavn af både deres netværk og deres in-house erfaring og kompetencer. Og naturligvis vil et sådan projekt nyde godt af en god projektledelse.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 18. Apr 12
Skrevet kl. 07:36

Hej Dan,

Jahhh.... jeg er i dialog med et par spændende bureauer. De henvendelser jeg har fået er meget forskellige. Sproget på bloggen er det aller vigtigste da det er gør-det-selv inspireret og derfor skal det være rigtige mennesker der kender sprog og kultur i de lande det drejer sig om. 

Flere iværksættere har skrevet at de sagtens kan lave oversættelsen og klare SEO. Når jeg har bedt om eksempler - halter det dog lidt :) Men tak for dine tanker.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:38

hini1976:
Flere iværksættere har skrevet at de sagtens kan lave oversættelsen og klare SEO. Når jeg har bedt om eksempler - halter det dog lidt :) Men tak for dine tanker.

Man kan jo lige så godt være ærlig fra starten, ikke? ;)

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 18. Apr 12
Skrevet kl. 07:40

Jo, det kan jeg kun give dig ret i :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:05

Hvis det vigtigste er oversættelsen, så vil jeg da klart anbefale dig, at oprette denne opgave for sig selv.

Sådan som du har stillet opgaven op, virker det som noget sekundært, så jeg forstår godt, hvis du er blevet kontaktet af nogle udviklere/webdesignere, som har budt ind på redesign-delen, og måske opfattet oversættelsen som noget der evt. kunne klares. eller skaffes hjælp til efterfølgende.

Så spar din egen og andres tid, og del opgaven op i mindst to dele, er mit råd.

Tilmeldt 18. Apr 12
Skrevet kl. 08:08

Hej Tim

Tak for dit råd, det giver god mening at dele opgaven - det er bare en erfaring der først kommer da jeg havde postet den fulde opgave :-)

Jeg har dog også fået et par henvendelser kun på oversættelsen - så jeg tror det bliver et samarbejde mellem flere parter for netop at opnå ekspert viden.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:18

Fedt Yes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)