Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug mig og mine kompetencer "Gratis" - jeg skal til gengæld have lova t lære din forretning at kende

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Pusler lidt med hvordan jeg evt. kommer i gang med webshop.

Jeg er 30+, har to tungere uddannelser bag mig og masser af international ledelseserfaring. Jeg har masser at byde ind med ift. din virksomhed ift. produktion, logistik og strategi, samt generel forretning. Har været leder i omkring 10 år i både DK og udland for +50 mand.

Jeg vil dog gerne starte en netshop op (har ligget som et ønske i 10 år nu - uden jeg har taget action på det da jeg har kørt "klassisk" karrierer ræs - med succes. Men nu skal jeg have handlet på min drøm - og tiden er der nu) derfor tænker jeg om min vej ind i denne "for mig nye branche" kunne være at jeg hjalp en shop mod jeg til gengæld fik indsigt og sparring til at starte min egen. Evt. som et partnerskab hvis kemien er rigtig.

Jeg søger derfor en iværksætter med succes indenfor webshops - indkøb og videresalg vil være min fortrukne indgang men er åben.

Lyder det helt skævt?

Pft.

Michael

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ÍnterUnited:
Pusler lidt med hvordan jeg evt. kommer i gang med webshop.

Jeg har et "modtilbud" til dig. Jeg har et Domæne og en ikke kørende webshop som du kunne få lov til at prøve kræfter med. Da jeg ikke selv har tiden til det ville det være rart med en Partner. Jeg skal selvfølgelig gerne hjælpe alt hvad jeg kan. men du skal selv stå for den daglige drift.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)