Det er meget få butikker der kan leve af, at sælge 2 produkter. Du er nødt til at skaffe noget andet også. Det første jeg tænkte da jeg tjekkede din webshop ud var, om det var en webshop jeg var kommet ind på. Den virker halvfærdig, og jeg ville ikke turde købe noget derinde, om det så kun kostede 1,- for dine varer. Du har useriøst mange likes på din Facebook, hvilket i mine øjne også gør, at din side virker "fake". Jeg kan ikke se noget CVR nummer. Intet telefonnummer jeg kan kontakte dig på. Du skal arbejde meget mere med SEO. Dine beskrivelser er lidt mærkelige. Som f.eks. "Masken er virkelig god, hvis rygere" Masken er virkelig god, hvis søvnmangel" Du må et eller andet før. Logoet ved "Kasse" ligner en hundelort, hvilket jeg faktisk finder ret sjovt :D - I hvert fald i 1920x1080 opløsning. Der er rigtig mange andre ting også. Men prøv at kigge på andre webshops, hvad der lige fanger dig, og som gør den god. Prøv at efterligne et par af dem. Håber du kunne bruge det til noget. |
Det virker som om, at du egentlig har fået en god ide, men er gået i luften med den lidt for hurtigt.
Du kan nemt blive oprettet som kunde inde på www.amcosmetics.com f.eks., og finde flere produkter til billige penge.
Og så skal du arbejde seriøst med dit tekstarbejde. Både stavning og grammatik.