Nu ved jeg ikke hvor meget du har forstand på at lave webshops, men når nu hvor der kun er de to produkter, så lav om på siden så det virker som det er bevidst - det lyder måske hårdt, men som det er nu giver det mig tanker om et supermarked i de gamle østlande.
Jeg ville bl.a. fjerne "udvalgte produkter".. De kommer jo alligevel nedenunder, så før dem op, giv dem lidt mellemrum så de fylder noget mere - evt. gør et eller andet så det ser "eksklusivt" ud - find en smart måde at kommunikere at man ikke behøver andet end de to produkter, og det er derfor i ikke har andet :)
Som flere andre har sagt, bør i måske overveje at lave lidt om i designet så det passer bedre til en side med 2 produkter.
Derudover syntes jeg i skal gennemlæse jeres handelsbetingelser igen, og se om de nu også er som de skal være. Bl.a. jeres afsnit omkring reklamation er noget forvirrende.
Derudover er jeres check ud flow ikke særlig nemt at overskue eller særligt kønt at se på :)
Med Venlig Hilsen
Stefan Mølgaard
Vil du gerne have mere ud af din iPad. Så kig forbi Dinipad.dk, og lær alt det du ikke vidste i forvejen.