Jeg synes måske ikke der er nogen grund til at se så sort på trådstarters idé. Vi ved jo ikke hvilken idé han har fået, og der er da ingen af jer, som ved jeres fulde fem kan sidde og sige at det vil tage mange år før hans idé kommer ud i livet. Der findes jo talrige eksempler på lykkefugle der rammer en guldåre, og får succes nærmest fra dag til dag. I bund og grund skal man aldrig sige aldrig. MEN - 20 millioner kroner er mange penge at investere for noget der kun er en idé - med andre ord skal du VIRKELIG være god til at sælge din idé. Det bliver nok en udfordring, men alt efter hvilken idé der er tale om, behøver det jo ikke være umuligt. Du skal bare være opmærksom på, at dem du opsøger som mulige investorer har MASSER af din slags, der kommer med deres projekter og beder om et "lån" - så du skal være fuldstændig sikker på at din idé er unik - evt. søge patent på det hvis muligt? |
Jeg skal bruge 20 mio. Minimum...
Du bliver nødttil at blive bedre til at sælge din ide. og du skal være villig til at pantsætte dig selv, al din tid og søvn, huset, konen, børnene og hunden. Der er faktisk en del som er herinde som investerer penge i virksomheder og projekter, men det gøres ikke for sjovt. Det er benhård business. Og hvis den som ønsker at man skal gå ind i et projekt med penge, ikke selv udviser vilje til at sætte alt på spil... Tja, så er der heller ikke nogen seriøse investorer som har lyst til at lege med. Endvidere ved de fleste af os med længere erfaring inden for iværksætteri, at et opstartsbudget skal ganges med 2. Så når du skriver at du skal bruge 20 millioner, så tænker jeg at du enten ikke har regnet detaljerne helt igennem og bare gætter på du har brug for 20 millioner. Eller også så har du vitterligt regnet det hele ud helt i dybden. Men i begge tilfælde et det så nok ikke 20 - men 40 millioner der skal til at få dit projekt i luften når det kommer til stykket... Så derfor, som jeg tidligere skrev, du skal virkelig kunne sælge denne ide, hvis du skal have en change for at få fat i en investor. /Jesper |
Hvad med at tilmelde dig Amino kapital og finde investorer der? |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253