Jeg søger et tilbud fra en der kan lave en enkelt side om reglerne for Hånværkerfradraget. Gerne både grafik og Tekst. Det skal kunne sættes ind på min Wordpress side. Helst så enkelt at både Hr. & Fru. Hansen kan forstå det
Jeg synes fordelen ved Ibs brug af de "officielle" sider, specielt haandvaerkerfradrag - er, at de er ganske så sikre i forhold til at være dækkende og korrekte - hvor man som håndværker hvis man laver sin egen, dels måske skal slås med, om kunderne nu tror 100% på dem og endnu vigtigere, får man skrevet en fejl ind i forhold til de mange regler og undtagelser, så vil man hænge på den økonomisk
venligst
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg synes fordelen ved Ibs brug af de "officielle" sider, specielt haandvaerkerfradrag - er, at de er ganske så sikre i forhold til at være dækkende og korrekte - hvor man som håndværker hvis man laver sin egen, dels måske skal slås med, om kunderne nu tror 100% på dem og endnu vigtigere, får man skrevet en fejl ind i forhold til de mange regler og undtagelser, så vil man hænge på den økonomisk
Nu skal jeg hjælpe dig. Det han mener er, at dine fremtidige kunde/samarbejdspartnere/arbejdsgivere og lignende kan finde frem til denne samtale/debat ved at søge på dig, dit navn og dit firma på google. Og da din attitude og måde at svare folk på, der reelt kommer med et umiddelbart fornuftigt og yderst relevant input, er absolut forkastelig, kan det skræmme førnævnte kunder/samarbejdspartnere/arbejdsgivere væk, da de ikke selv vil behandles på den måde.
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.