Nu hvor jeg lige har jer, vil i så dele lidt ud af jeres erfaringer med frafald i købsflowet? Her tænker jeg mest på hvor mange % der hopper fra, og hvad jeres konklusion på dette kunne være...
Der er rigtig store forskelle fra shop til shop, afhængelig af produkt, prisniveau og shop system.
Men ser jeg hurtigt på 30 shops, så er en Tragtkonverteringsfrekvens på 35% meget gennemsnitlig.
Hvis din shop er http://www.ny-form.com, så ville jeg gerne se en frekvens på +40%. Det er en flot og brugervenlig shop og priserne er i den lave ende - dette burde øge din frekvens til over gennemsnittet.
Hvis din shop er http://www.ny-form.com, så ville jeg gerne se en frekvens på +40%. Det er en flot og brugervenlig shop og priserne er i den lave ende - dette burde øge din frekvens til over gennemsnittet.
Tak for feedback.
Når du gerne vil se en frekvens på +40%, mener du så at max. 60% af kunderne må falde fra i købsflowet?