Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstil konv. mål i Analytics - virker ikke med Dandomain Webshop 8??

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Holst:
Nu hvor jeg lige har jer, vil i så dele lidt ud af jeres erfaringer med frafald i købsflowet? Her tænker jeg mest på hvor mange % der hopper fra, og hvad jeres konklusion på dette kunne være...

Der er rigtig store forskelle fra shop til shop, afhængelig af produkt, prisniveau og shop system.

Men ser jeg hurtigt på 30 shops, så er en Tragtkonverteringsfrekvens på 35% meget gennemsnitlig.

Hvis din shop er http://www.ny-form.com, så ville jeg gerne se en frekvens på +40%. Det er en flot og brugervenlig shop og priserne er i den lave ende - dette burde øge din frekvens til over gennemsnittet.

Mvh.

Johannes


Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

.. og dermed også sagt, at hvis du er nede på 10-15%, så skal dit checkout testet på kryds og tværs!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:
Hvis din shop er http://www.ny-form.com, så ville jeg gerne se en frekvens på +40%. Det er en flot og brugervenlig shop og priserne er i den lave ende - dette burde øge din frekvens til over gennemsnittet.

Tak for feedback.

Når du gerne vil se en frekvens på +40%, mener du så at max. 60% af kunderne må falde fra i købsflowet?

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Holst:
Når du gerne vil se en frekvens på +40%, mener du så at max. 60% af kunderne må falde fra i købsflowet?

Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da vildt meget (synes jeg).

I min optik bør der ikke falde mere end 30 % fra i købsflowet, såfremt man selvfølgelig har et kundevenligt checkout flow.

Vil du mene at jeg er helt gal på den?

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at mit gennemsnit på 35% i Tragtkonverteringsfrekvens er meget normalt for velfungerende webshops.

Der er jo rigtigt mange, der lægger produkter i kurv, men aldrig går videre!

Kan se de absolut bedste shops ligger på +50% mens dem der halter ligger på 20% gennemført.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:
Der er jo rigtigt mange, der lægger produkter i kurv, men aldrig går videre!

Enig, men det er ikke alle der trykker "vis kurv", selvom de har lagt noget deri :)

Det er nok også lidt lovligt ambitiøst at ville konvertere 65-70 % til kunder, men jeg er sikker på at det ikke er umuligt at komme derop af ;)

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt tjek fra min shop siger lige knap 40% i forholdet mellem showbasket (unikke pageviews) og order4. Jeg troede faktisk det var mindre.

Jeg synes modsat 70% fra showbasket til order4 er vildt højt, kan det virkelig passe? I så fald er det helt sikkert godt gået.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Ny Form Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

1980'eren:
Et hurtigt tjek fra min shop siger lige knap 40% i forholdet mellem showbasket (unikke pageviews) og order4. Jeg troede faktisk det var mindre.

Mener du her at du har et frafald på 40% eller 40% konverterende?

Besøg min personlige blog på www.jesper-holst.dk.

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Holst:
Mener du her at du har et frafald på 40% eller 40% konverterende?

40% konverteringer.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)