Hej Aminoer Er du ejendomsmægler, revisor eller ejer/bestyrer du en virksomhed med en/flere økonomimedarbejdere i Nordjylland Kunne din virksomhed, så ikke bruge en supermotiveret, dygtig og meget selvstændig Finansøkonom praktikant til fri disposition i 3 måneder? Okay en lidt bred ansøgning fra ejendomsmægler til økonomistyring...Jah måske, men til gengæld finder jeg begge fagområder skide spændende, og jeg kan garantere, at jeg har masser at byde på! Nu kunne jeg skrive en masse om mig selv, og fyre en række klicheer af, men da jeg, hverken er interesseret i det, eller ved hvem DU er endnu, så vil jeg hellere skrive mit CV herinde, så kan du se om du ikke synes det kunne være en gevinst for begge parter at få en hjælpende hånd - Helt gratis Navn: Simon Jakobsen Alder: 24 år Uddannelse:
- Påbegyndt Finansøkonom uddannelsen hos University College Nordjylland - 2 på HA-almen Erhvervsøkonomi hos Aalborg Universitet - Matematisk Studentereksamen Erhvervserfaring: - Selvstændig med online og fysisk gårdbutik www.madkammer.dk - Arbejdsopgaver indenfor alt vedrørende driften af en virksomhed - Kontormedhjælper - Vitokan Danmark Aps (vikarbureau) - Udarbejdelse af løn og fakturaer - Rekruttering og oplæring af medarbejdere - Strategisk Medarbejder - Føltved - Ordrehåndtering og logistisk planlægning - Salg - Ansvar for markedsføring og drift af website - Konceptudvikling Derudover har jeg i mine "unge dage" som 18-19 år, arbejdet 4 måneder i Østrig, for et rejsebureau som guide, hvor jeg sammen med en jævnaldrende, havde ansvaret for destinationens gæster. Det inkluderede planlægning af ankomst og afgangsdage, oprettelse af samarbejdsaftaler med lokale erhvervsdrivende, og så gav vi folk en fantastisk service :) På uddannelsen som Finansøkonom er jeg fagligt helt i top, og med en snert af Nordjysk beskedenhed, så ligger jeg i top 3 fagligt set for hele årgangen. Jeg fremviser med glæde karakterer. Kort sagt, står du og mangler en Finansøkonom, som er pissedygtig, kan tænke selvstændig og som har en god erhvervsmæssig erfaring - Så er det MIG, du skal snakke med :) Så står du bare med den mindste spirende fornemmelse, af at det kunne være interessant, så ring eller skriv endelig til mig. Jeg kan kontaktes på: Telefon: 42 44 98 25 Mail: simonjakobsen88@gmail.com eller via PM herinde på Amino Jeg glæder mig, og jeg håber virkelig at du synes det kunne være fedt. med venlig hilsen Simon Jakobsen Ps. Har du aldrig haft en Finansøkonom i praktik før, så vær ikke bange. Der er absolut intet kompliceret i det, og al kontakt med uddannelsesinstitutionen håndterer jeg. |
HEY!, kunne du tænke dig at få en gratis Finansøkonom i praktik i 3 måneder - start til August/september (Nordjylland)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)