Min gode ven Nicolai Moltke-Leth, holder igen et brag af et arrangement. Har du ikke set ham, så gør mig den tjeneste at gøre det. Jeg garanterer for at du får et super show og prisen er sølle 250 kr. Det sker nu på lørdag I København og du må bare ikke misse det!
Mange Aminoer har allerede set Nicolai i andre shows og alle jeg har snakket med sagde at det havde ændret deres liv til det bedre. Læs mere om det her: http://www.coachforum.net/nicolai.html
Dbh Martin
Ps. 14 dage før et show han holdt for et par år siden, faldt han på sin motorcykel og brækkede begge arme, han fik kraniebrud og knækkede diverse ribben + det løse. På trods af at begge arme var i gips og hovedet i forbinding, så gennemførte han et 3 timers show og folk var begejstrede. Så regn ikke med at det bliver aflyst :-)
Kan kun anbefales, virkelig ændret mit syn på mig selv og min priotering af ting. Dog er jeg lidt i tvivl om det med at spise bagefter ... man er virkelig så fyld af indtryk, tanker osv. efter de fire timer at man måske har bedst af bare at være sig selv - sådan havde jeg det i hvert fald.
Vi spiste inden sidste gang det var der .. men måske lidt svær når det allerede ligger klokken 13.
Men skynd jer at tilmeld jer - virkelig udbytterigt.
Ja, jeg skal da love for, at han fik sin egen indre energi sluppet løs her til aften i Vild med Dans...
Ja, jeg indrømmer gerne, at jeg så Nicolai på slap line og faktisk hyggede mig gevaldigt med programmet, samt mine unger, kone og slikskål her til aften