Jeg har tidligere stiftet bekendskab med investeringer i K/S selskaber, hvor man via sin investering f.eks. 100.000 kr. og yderligere hæftelse f.eks. 100.000 kr ekstra, kunne på den måde få et fradrag skatteteknisk på den totale investering / hæftelse. I den forbindelse har jeg brug for rådgivning, om det stadig er muligt og hvordan et prospekt på sådan en investering kan se ud - da jeg både har investeringsprojektet og den første investor klar. Jeg vil dog i den forbindelse helst have så mange fordele for investoren med i prospektet som muligt, således at hvis projektet fejler, så har investoren i det mindste fået fradrag for sin investering. Jeg modtager meget gerne PM fra rådgivere med erfaring fra tidligere K/S eller ApS projekter, som kan hjælpe med udarbejdelsen af det færdige prospekt. Tak :) |
Hej ChucK.
Beklager det sene svar. Der er jo masser af investeringer og prospekter, og mange forskellige udbydere opstiller prospekter på mange forskellige måder. Jeg har meget erfaring med K/S og prospekter, så kender lidt til det. Du skal være velkommen til at kontakte mig og kan finde mine informationer og mere om, hvad jeg laver på denne hjemmeside: