Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke one.com?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Nu har jeg efterhånden bemærket flere, som har frarådet hosting hos one.com. Men hvorfor? Hvad er der i vejen med one.com?

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:46

Hejsa

Jeg ved godt, du spørger, hvorfor man ikke skal vælge One.com.
Men jeg vil bare sige, at jeg aldrig har haft problemer med dem. Så til deres yderst fornuftige priser, kan jeg ikke se, hvorfor man ikke skulle vælge dem.

God aften.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:47

Tja...

Hvis du kigger på hvordan de læsser deres servere op med kunder og sikkert oversælger disse, så vil du forstå hvorfor.

Oversælge vil sige man tilbyder plads til flere kunder end den teoretiske beregning kan bære..

eksempel :

1000 kunder x 10 GB = 10000 GB

Lad os sige de bruger 8000 GB, så kan man sælge 20 % ekstra på denne server.

Det er at oversælge.

Derudover får du hvad du betaler for og skal du bruge det til erhverv, eller en lidt større hjemmeside med en smule trafik på, kan du sikkert tænke dig til hvordan det vil køre i den bedste "sendetid", altså når der er flest besøgende.

De forsvinder igen, fordi de ikke gider langsomme hjemmesider, der er halve og hele minutter om at loade.

/Mogens

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 21:49

netop denne kommentar viser jo, at kunder tror det er at handle som i Netto, at man får det samme som hos de dyre, men det gør man altså ikke.

Der er kvalitetsforskel, kig på trustpilot og læs anmeldelserne, så vil i forstå hvorfor

/Mogens

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:54

De har for mange penge til markedsføring, men et dårligt produkt.. Jeg har en mail hos dem, og har haft i 10 år... men droppede hjemmesiden..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08

jeg kender flere der kører mail via one.com helt uden problemer og med hurtig service ved spørgsmål. Jeg tør ikke sige noget om hjemmeside - De hjemmesider de pågældende har er bare præsentation af firma ikke noget med direkte salg og dermed meget lille trafik som virker upåklageligt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 22:18

Here we go again med udbydere... Men hvorom alting kender jeg kun til one.com fra "gamle dage". De er sikkert gode nok til det de var gode nok til dengang, at hoste en simpel side eller CMS. Om de er gode til at hoste webshop løsninger ved jeg ikke. Men, jeg ved, at selvom jeg har haft en større sag med meebox, så vil jeg stadigvæk vælge meebox den dag i dag, for de er sgu bare bedst. One.com minder mig for meget om surftown, ja de kan hoste din simple løsning, men det er så også det.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 22:26

Fint nok, men lige nu udtaler du dig jo om noget du ikke ved noget om.
Netop min pointe, folk taler, men ved intet om det de snakker om, sorry to say so.
Email kræver intet af din server.
Det gør www derimod.
Jeg kan også sagtens levere stabil email til din virksomhed, det er der ingen ben i.

/Mogens

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 22:29

BPJ:

selvom jeg har haft en større sag med meebox, så vil jeg stadigvæk vælge meebox den dag i dag, for de er sgu bare bedst. One.com minder mig for meget om surftown, ja de kan hoste din simple løsning, men det er så også det.

Netop min pointe.
Og dem som udtaler sig om mail og hjemmesider, sammenligner æsler og hvaler og det kan man bare ikke.
Mail kræver ingenting af dit firmas udstyr, det skal bare kunne hentes og da kunden ikke ved hvornår den kommer er de ligeglade, bare de får deres mail.
Hjemmesider derimod stiller forskellige krav til udstyr og teknik, cache optimering m.m.
og der kan man ikke være 5 minutter om at hente en hjemmeside, der skal den loade straks.

/Mogens

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 22:31

jeg kender flere der kører mail via one.com helt uden problemer og med hurtig service ved spørgsmål. Jeg tør ikke sige noget om hjemmeside - De hjemmesider de pågældende har er bare præsentation af firma ikke noget med direkte salg og dermed meget lille trafik som virker upåklageligt

vh

hej

Mit indlæg to poster oppe, var til dig.
Fik aldrig sat navn på.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)